Pazar 24.05.2009

Bütçe tasarısından notlar

Yıllık gider 266 milyon
Fenerbahçe'nin 2008 yılındaki gelirleri 256 milyon 656 bin 191 lira, 29 kuruş olarak açıklanırken, giderleri 266 milyon 845 bin 678 lira, 69 kuruş olarak kaydedildi.

Bütçe açığı 10 milyon

Gelirle gider arasındaki 10 milyon 189 bin 487 lira, 40 kuruşluk fark, bütçe gelirlerinin yüzde 10'unu aşmadı. Böylece yönetim, yetkisinin üzerinde borçlanmış olmadı.
Fenerbahçe'nin banka borçlarının 128 milyon 262 bin 837 TL olduğu, banka borçlarında 2008 yılında 41 milyon TL artış kaydedildiği açıklandı.
Kur zararı 30 milyon
Banka borçlarındaki geçtiğimiz yıla oranla 41 milyon TL'lik artışın 30 milyon TL'lik kısmının 2008 yılındaki kur artışından kaynaklandığı belirtildi.
Yeni bütçe 310 milyon
Mevcut yönetim kurulunun 2009 yılı için hazırladığı 310 milyon TL büyüklüğündeki bütçe tasarısı kongre üyeleri tarafından oy çokluğuyla kabul edildi.
Transfere 102.5 milyon
2009 bütçe tasarısında, kulüplere ödenecek transfer gideri için 46 milyon TL, futbolculara ödenecek transfer gideri için de 56.5 milyon TL ayrıldığı görüldü.
Stat geliri 57 milyon
Fenerbahçe, 2009 yılında Şükrü Saracoğlu Stadı'ndaki VIP kombine kartların satışından 47 milyon TL, locaların satışından ise toplam 10 milyon TL gelir bekliyor.
Yatırım için tam yetki
Yönetim kuruluna gayrimenkul yatırımı yapılması, şirket ve gayrimenkul yatırım ortaklığı kurulması amacıyla gayrimenkul satın alınması konusunda da yetki verildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.