Giriş Tarihi: 24.5.2009

LeBron James'ten Magic'e tarihi üçlük

Magic, bitime 1 saniye kala Hido ile 95-93 öne geçtiği maçta, Cavaliers'e son saniyede yenildi

Tarih 7 Mayıs 1989...Doğu Konferansı play-off ilk turunun 5. maçı... Brad Dougherty, Mark Price ve Ron Harper'lı kadrosuyla geleceğin takımı olarak gösterilen Cleveland sahasında 100- 99 önde ve bitime 1 saniye var. Boğa resimli kırmızı formalı takım topu yandan oyuna sokuyor ve 23 numaralı oyuncu faul çizgisinden şutu sokup, tarihe geçecek bir galibiyete imza atıyordu. O takım Chicago Bulls, oyuncu da Michael Jordan'dı. '90'ların takımı olacak' denilen Cavs o 'şutla' dağılıyor ve Bulls efsanesinin temelleri atılıyordu. Tam 20 yıl sonra, 22 Mayıs 2009'da bir başka 23 numaralı oyuncu Cavaliers'ın kaderini değiştirdi. Doğu Konferansı finalinin ikinci maçında Orlando Magic karşısında ilk yarıda 23 sayı farkı bulan Cavaliers (43-20) aynı ilk karşılaşmada olduğu gibi rakibinin geri dönüşüne engel olamadı. 43 saniye kala attığı üçlükle skoru 93-93 yapan Hido, bitime 1 saniye kala da Magic'i 95-93 öne geçirdiğinde herkes 20 yıl öncesini hatırladı...Hatta tv spikeri Hido için "Michael Jordan of Turkey" dedi. Ancak mola sonrası James'in Hido'nun üstünden kullandığı 3'lük basket olunca Cavs maçı 96-95 kazandı ve seriyi 1-1'e getirdi. Hido maçı 21 sayı, 4 sayı ve 2 asistle bitirirken, LeBron James ise 35 sayı attı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.