Giriş Tarihi: 3.6.2009 11:07

Roberto Carlos zirvede

Fenerbahçe'de kötü geçen 2008-2009 sezonunun ardından takımın en yaşlı futbolcusu olan Roberto Carlos, sarı-lacivertli ekibin istikrar abidesi oldu.
Sezonun 16 haftalık ilk bölümünü performansta Güiza'nın ardından 2. sırada tamamlayan Brezilyalı, ikinci bölümde istikrarıyla dikkat çekerek zirveye çıktı.
Turkcell Süper Lig'de sadece 2 maçta sakatlık ve cezası nedeniyle forma giyemeyen Roberto Carlos, forma giydiği 32 maçta toplam 2 bin 841 dakika sahada kaldı.
Brezilyalı futbolcuyu yine aynı maç sayısıyla 2586 dakika sahada kalan İspanyol forvet Güiza takip ederken, 2574 dakikayla kaleci Volkan Demirel 3., 2375 dakikayla Gökhan Gönül 4. sırada yer aldı.
Teknik direktör Luis Aragones, Burak, Can, Maldonado ve Abdülkadir'e ikinci yarıda hiç şans tanımadı.
PERFORMANS TABLOSU
2008-2009 sezonunda Fenerbahçe'de, Turkcell Süper Lig'de forma giyen 26 futbolcunun maç sayıları ve oynama süreleri şöyle:
Futbolcu Oynadığı Maç Süre (Dk)
--------------------------------------------
1- Roberto Carlos 32 2841
2- Güiza 32 2586
3- Volkan Demirel 29 2574
4- Gökhan Gönül 29 2375
5- Lugano 25 2250
6- Alex 26 2107
7- Uğur 31 2090
8- Emre 25 1895
9- Selçuk 23 1779
10- Deivid 26 1735
11- Semih 24 1416
12- Edu 16 1395
13- Önder 18 1308
14- Kazım 22 1129
15- Yasin 12 962
16- Josico 14 907
17- Ali 14 871
18- Deniz 17 841
19- Vederson 17 635
20- Maldonado 9 603
21- Volkan Babacan 6 486
22- Gökhan Emreciksin 9 313
23- Burak 6 182
24- Gürhan 5 121
25- İlhan 5 106
26- Can 2 105
27- Abdülkadir - -
28- Mert - -

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.