Çarşamba 03.06.2009 00:00

Sokaklar boştu

Usta kalem Hıncal Uluç, Beşiktaş taraftarını değerlendirdi. Uluç "Beşiktaşlılar çok azalmış. Şampiyon oldukları gece İstanbul sokakları boştu" dedi.
Hıncal Uluç, Fotomaç Gazetesi'nde Bülent Can ile yaptığı söyleşide şunları dile getirdi;
Taraftarsan niye ağlamayasın? Hem kupayı, hem şampiyonluğu alıp duble yapan kaç tane takım var? Ama yansımalarına gelince bakıyorum; Beşiktaşlılar çok azalmışlar. İstanbul sokakları boştu. Fenerbahçe ya da Galatasaray şampiyon olsaydı, İstanbul'da bir yerden bir yere gidilemezdi. Beşiktaş'ın şampiyonluğunu ilan ettiği gece İstanbul'da trafik sorunu yoktu. Reina'nn ve Sortie'nin yarattığı trafik sıkışıklığına Beşiktaşlılar fazla bir şey eklemediler. Gazeteler de fazla ilgi göstermedi. Fenerbahçe şampiyon olsaydı o gazetelerin bütün 1. sayfası sarı-lacivert çıkardı. Sabah'ı aldım elime Beşiktaş lafı minnacık, koca bir şampiyon lafı var. Başlık güya "Şampiyon Beşiktaş", şampiyon kocaman, Beşiktaş yazısının büyüklüğü bir santim. "Bu nasıl şampiyonluk?" sayfası derken Hürriyet'i aldım elime onda Beşiktaş da yok. Sadece "Şampiyon" yazıyor, şampiyonun kim olduğu yazmıyor! Ertuğrul Özkök kardeşim, Fenerbahçe şampiyon olsaydı o 1. sayfayı nasıl yapardı tahmin ediyorum. Açın bakın; Sabah'ın da Hürriyet'in de Fenerbahçe'nin şampiyonluğu ilan ettiği maç sayfalarına, bir de bunlara bakın. Beşiktaş sokakta da yok, medyada da yok. Medya neredeyse üzülmüş; 'Beşiktaş şampiyon oldu' diye.
YAZININ TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.