Giriş Tarihi: 26.6.2009 14:42 Son Güncelleme: 26.6.2009 17:32

En çok taraftar kimde?

Galatasaray, yüzde 35'lik oranla en çok taraftara sahip kulüp çıktı. Türkiye'nin elektronik şans oyunları platformu bilyoner.com, 1 milyon üyesini kapsayan bir araştırmayla "Türkiye'nin Taraftar Haritası"nı çizdi.
Türkiye'nin 81 ilinde yapılan araştırmaya göre, Galatasaray yüzde 35'lik dilimle en çok taraftara sahip kulüp çıktı.
81 ilde yapılan araştırmada, Galatasaray 51, Fenerbahçe 29, Trabzonspor ise 1 ilde taraftar çoğunluğuna sahip takımlar olarak ilk sırayı aldı. 5 büyük ilden İstanbul ve Ankara'da Fenerbahçe taraftarı çoğunluktayken; İzmir, Bursa ve Adana'da Galatasaray taraftarı sayısının daha fazla olduğu görülüyor.
İstanbul: %36 FB - %34 GS - %21 BJK
Ankara: %34 FB - %33 GS - %22 BJK
İzmir: %37 GS - %32 FB - %18 BJK
Bursa: %34 GS - %28 FB - %20 BJK Adana: %39 GS - %24 FB - %20 BJK
81 ilin çoğunluğunda, birinciliğin Galatasaray ve Fenerbahçe arasında el değiştirdiği, Beşiktaş'ın üçüncü sıradaki yerinin ise birkaç il dışında değişmediği görüldü. Türkiye genelinde hiçbir ilde "En çok taraftarı olan 1. ve 2. kulüp" unvanını ele geçiremeyen Beşiktaş taraftarının en çok olduğu il ise yüzde 25'le Balıkesir çıktı.
Yapılan araştırma, taraftarların kendi şehirlerinin takımlarına olan ilgisini ortaya koyarak fanatik illeri de belirledi. 4 Büyük takım dışında, araştırma sonuçlarında yer alabilen takımlar Diyarbakırspor, Eskişehirspor, Malatyaspor ve Sivasspor oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.