Perşembe 09.07.2009
Son Güncelleme: Perşembe 09.07.2009

2010 Cimbom'un yılı

Dünya Kupası finalleri öncesindeki sezon G.Saray'a uğurlu geliyor. ABD-1994'den beri 4 Dünya Kupası finali arifesindeki sezonu şampiyon bitiren Cimbom, gözünü 2009-2010 sezonuna dikti

Arda, Baros, Kewell, Servet'li kadrosuna Keita ve Leo Franco gibi yıldızlarla takviye eden Rijkaard liderliğindeki G.Saray'ın hedefi 2009- 2010 sezonunda 3 kupada şampiyonluk. Peki tarih ne diyor? İşte 16 yıldır değişmeyen gerçek. Dünya Kupası finallerinin oynandığı 1994, 1998, 2002 ve 2006 yıllarında Lig şampiyonluğu kupası G.Saray'ın oldu.
ABD-1994: Brezilya
1994 Dünya Kupası finalinde Brezilya, İtalya'yı penaltılarla devirip Dünya Kupası'nın kaldırırken, G.Saray Alman teknik adam Rainer Hollman yönetiminde tarihinin 10. lig şampiyonluğu sevincini yaşadı.

Fransa-1998: Fransa
1998'de evsahibi Fransa, Dünya Kupası finalinde Brezilya'yı 3-0 ile sürklase ederken, Türkiye'de şampiyon Galatasaray'dı. Fatih Terim yönetimindeki sarı-kırmızılı ekip, 12. lig şampiyonluğunu kazandı.

Japonya-G.Kore-2002: Brezilya
2002'de A Milli Takım Dünya 3. sü olurken, finalde Rivaldo-Ronaldo'lu Brezilya, Almanya'yı 2-0 mağlup etti. Aynı sezon Süper Lig'de Mircea Lucescu yönetimindeki Galatasaray, 15. şampiyonluğunu kazandı.

Almanya-2006: İtalya

ALMANYA 2006'da İtalya, Fransa'yı penaltılarla yıkıp kupayı kaldırdı. Süper Lig'in unutulmaz sezonunda G.Saray, nefes nefese bir yarış verdiği F.Bahçe'yi son haftada geride bırakıp 17. şampiyonluğunu kazandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.