Cumartesi 18.07.2009
Son Güncelleme: Cumartesi 18.07.2009

Damalı Şampiyon!

Umbro'dan Adidas'a geçen şampiyon Beşiktaş'ın 2009-2010 sezonunda giyeceği yeni formaları tanıtıldı. Yenilenen modellerde en çok dikkat çeken damalı forma oldu

Beşiktaş Futbol Takımı'nın 2009- 2010 sezonunda giyeceği formaların tanıtımı dün akşam Nevzat Demir Tesisleri'nde yapıldı. Başkan Yıldırım Demirören, yöneticiler, teknik heyet ve camiadan çok sayıda davetlinin katıldığı defilede, futbolcular ve mankenler, yeni sezon formalarını tanıttı. Gecede, Umbro firmasından sorunlu şekilde ayrılarak Adidas'a geçen kulübün sonbahar-kış kreasyonundan örnekler sunulurken, futbolcular Erhan, Uğur, Fink, Nobre, Ernst, İsmail, Sivok, Yusuf, Serdar Özkan ve Ferrari mankenlik yaptı. Yeni transfer Ferrari sempatik tavırlarıyla dikkat çekerken, siyah-beyazlı takımın geçen sezon kazandığı çifte kupa zaferini simgeleyen ürünler tanıtıldı.
ÜZÜLMEZ: REKABET ZAMANI
Gecede konuşan Pazarlama ve Kartal Yuvası'ndan Sorumlu Yönetici Hakan Aksoy, Beşiktaş formasının, 'emeğin, gücün ve alın terinin simgesi' olduğunu ifade edip taraftarların formalara ilgi göstermelerini istedi. Kaptan İbrahim Üzülmez ise, "Umarım bu formalar, uğurlu gelir de geçen sezon yakaladığımız başarıyı bu sezon da devam ettiririz" dedi. Üzülmez, yeni transfer İsmail Köybaşı ile de aynı mevki için önemli bir rekabet içine gireceklerini sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.