Pazartesi 20.07.2009
Son Güncelleme: Pazartesi 20.07.2009

Gözler Seyrantepe'de

EURO 2016 adaylığının büyük kozu Türk Telekom Arena'nın duran inşaatı Cuma günkü yeni ihaleyle hareketleniyor. Gözler TOKİ Başkanı Bayraktar ve Galatasaray Başkanı Polat'ın basın toplantısına çevrildi

Galatasaray'ın 2009-2010 sezonunun ikinci yarısında maçlarını oynamayı planladığı ancak Eren Talu-Alke İnşaat Ortak Girişimi'nin yaşadığı finansal kriz yüzünden inşaatı yarıda kalan Seyrantepe'deki Türk Telekom Arena için TOKİ ve Galatasaray yeni hedefi belirledi: Stadın kaba inşaatı, 29 Ekim 2010 tarihinde bitirilmeye çalışılacak. Stat inşaatının %24'ünü tamamlayan ancak global kriz nedeniyle kredi görüşmeleri olumsuz sonuçlanan Eren Talu'nun 29 Ekim 2009 tarihinde teslim etmeyi taahhüt ettiği stadın iptal edilen sözleşmesi için 27 Temmuz'da yeni ihale düzenlenecek. TOKİ Başkanı Erdoğan Bayraktar ve Galatasaray Başkanı Adnan Polat'ın bugün saat 11:00'de stat şantiyesinde düzenleyecekleri basın toplantısında kamuoyuna bilgi vereceği ve beş gün sonra ön eleme yapılmadan teklif alınacak ihalede inşaatı bitirecek olan şirketin belirleneceği öğrenildi.
BÜYÜK KOZ!
Euro 2016'ya düzenlemek için aday olan Türkiye Futbol Federasyonu'nun Şubat 2010 tarihine yetiştirmek zorunda olduğu yeterlilik dosyasında en büyük kozu olan Türk Telekom Arena'nın kaba inşaatının 15 aylık süre içinde bitmesi için TOKİ'nin Cuma günkü yeni ihaleye büyük özen gösterdiği ifade edildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.