Çarşamba 22.07.2009
Son Güncelleme: Çarşamba 22.07.2009

Baros Baros'a karşı

Geçen sezon 31 maçın sadece 10'unda 90 dakika sahada kalmasına rağmen 20 golle Süper Lig'in gol kralı olan Milan Baros, bu sezon Galatasaray forvetinde fazla mesai yapacak

Geçen sezonu beşinci sırada bitiren Galatasaray'da kariyerinin en iyi performansını ortaya koyan ve 20 golle Süper Lig'in Gol Kralı olan Milan Baros, 2009-2010 sezonunda çıtayı yükseltmeye hazırlanıyor. 2008-2009'da Michael Skibbe ve Bülent Korkmaz yönetimindeki Galatasaray'da 31 lig maçının 28'ine ilk onbirde çıkan Çek golcü, sadece 10 karşılaşmada 90 dakikayı tamamlayabilmiş, sarı-kırmızılıların oynadığı 43 resmi maçta ise bu rakam 16 ile sınırlı kalmıştı. Yeni teknik direktör Frank Rijkaard'ın forvet hattındaki bankosu olan Baros, Ümit Karan, Erhan Şentürk ve Özgürcan'ın takımdan ayrılmasıyla beraber Galatasaray forvetinde sadece Nonda ile rekabet edecek.Geçen sezon takımın skor yükünü sırtlayan Çek yıldız, 2 bin 260 dakika sahada kalırken, Nonda 1.370 dakika süre aldığı sezonda beş defa fileleri havalandırmış, 910 dakika oynayan Ümit Karan ve 226 dakika şans bulan Yaser Yıldız 34 haftalık maratonu gol atamadan tamamlamıştı.

RIJKAARD'IN B PLANI...
Galatasaray'ın üç kulvardaki zorlu maratonunda oynayacağı 45'in üzerindeki karşılaşmada Nonda dışında alternatifi olmayan Milan Baros'un yükünü hafifletmeyi planlayan Rijkaard'ın B planı da hazır. Hollandalı teknik adam, Kader Keita'yı bazı maçlarda santrfor oynatacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.