Cumartesi 29.08.2009
Son Güncelleme: Cumartesi 29.08.2009

Yine basına sızdı Fener vazgeçti!

Sercan için son olarak Bursa'ya 7 milyon Euro+Vederson'u öneren Fenerbahçe, teklifin basına sızması nedeniyle aynı gün sitesinde transferi yalanladı

Adı sürekli Üç Büyükler'le anılan Sercan Yıldırım'ın transferi konusunda dün sıcak gelişmeler yaşandı. Fenerbahçe, 19 yaşındaki futbolcu için Bursaspor Başkanı İbrahim Yazıcı'ya 7 milyon Euro+Vederson önerisinde bulundu. Galatasaray'ın 5 milyon Euro+Nonda teklifini reddeden ve transfer konuşulmaya başladığı günden bu yana 10 milyon Euro'da direten Yazıcı, teklifi düşünmek için Fenerbahçe'den süre istedi. Ancak Fenerbahçe'nin girişimleri yaklaşık 1 saat sonra basına sızdı. İnternet sitelerinde haberleri gören Başkan Aziz Yıldırım, durumun basına sızmasına sinirlendi ve Bursaspor Başkanı Yazıcı'yı arayarak "Pazartesiye kadar transferi konuşmayalım" dedi. Yıldırım'ın bu hareketinin ardından, Fenerbahçe resmi internet sitesinden haber yalanlandı. Sarı-lacivertliler sitede yayınlanan bildiride bu haberin hem Vederson'a hem Sercan'a hem de kulüplere zarar vereceği belirtilerek, Sercan konusunda tutumun değişmediği ifade edildi. Aziz Yıldırım'ın, İstanbul BB'li İbrahim Akın transferinde olduğu gibi, Sercan olayının da basına sızması nedeniyle sinirlendiği ve transferden büyük ölçüde vazgeçtiği öğrenildi. Ayrıca transfer sezonunun Salı günü kapanacak olması nedeniyle, Sercan'ın kariyerine Bursa'da devam etme ihtimali arttı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.