Salı 01.09.2009
Son Güncelleme: Salı 01.09.2009

Vazgeçildi diyemem

Sercan'ın menajeri: F.Bahçe, Manisa maçı öncesi Vederson'u korumak için Sercan'ı yalanlamak zorundaydı. Bu açıklamadan 'transferden vazgeçildi' anlamı çıkmaz

Manisa maçının ardından Fenerbahçe'ye imza attığı konuşulan Sercan Yıldırım'la ilgili kulüp resmi siteden yine yalanlama geçerken Radyospor'a konuşan futbolcunun menajeri Metin Korkmaz çarpıcı açıklamalar yaptı. Aziz Yıldırım ve İbrahim Yazıcı'nın en son 40 gün önce görüştüğünü ve transferde o günden bu yana bir gelişme yaşanmadığını ifade eden Korkmaz, kendilerinin de Fenerbahçe'yle en son 15 gün önce bir araya geldiğini ifade etti. Vederson+8 milyon Euro teklifinden resmi menajer olarak kendisinin haberi olmadığını belirten Korkmaz, Fenerbahçe'nin olayı resmi sitesinden yalanlamasıyla ilgili olarak ise "Fenerbahçe zorlu Manisa maçı öncesinde sol beki Vederson'un moralini iyi tutmak için bu transferi yalanlamak zorundaydı. Fakat resmi siteden yapılan açıklama, 'transferden vazgeçildi' anlamı taşımıyor" yorumunu yaptı.
YAZICI: "FİYATINI BULMADI"
Bursaspor Başkanı İbrahim Yazıcı ise, Lig TV'de yayına katılarak konuyla ilgili açıklama yaptı. Yazıcı şunları söyledi: "Sercan'ın Bursaspor'da kaldığı belli. Zaten biz başından beri 'satıyoruz' diye vitrine koymadık. Memnun olduğumuz için sözleşmesini 1 yıl uzattık ve rakamda da iyileştirme yaptık. Satılmayacak futbolcu yok. Ancak fiyatını bulması lazım. Sercan'ın fiyatını bulmadığına inanıyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.