Perşembe 03.09.2009
Son Güncelleme: Perşembe 03.09.2009

Doping ablukası!

UEFA, Şampiyonlar Ligi'ne katılacak takımları maçlar dışında da mercek altına alıyor. Kulüpler tüm futbolcuların yer bilgilerini her hafta Cuma saat 18.00'e kadar UEFA'ya bildirecek

UEFA, dopingle mücadele çalışmaları kapsamında, Şampiyonlar Ligi'ne katılacak takımlara, yoğun şekilde "müsabaka dışı doping kontrolü" uygulayacak. Genel Sekreter Taylor, lige katılmayı hak eden takımlara gönderdiği mektupta, 2009-10 sezonunda, Devler Ligi'nde uygulanacak "müsabaka dışı doping kontrolleri" ile ilgili bilgi verdi. Mektupta, takımlar elenene kadar, tüm oyuncuların resmi test havuzunda yer alacağı vurgulandı. Kulüplerin, tüm futbolcularının yer bilgilerini temin etmek ve her hafta cuma günü TSİ 18.00'e kadar UEFA'ya bildirmekle sorumlu olduğuna dikkat çekilen mektupta, yer bildirimlerinin, yarından itibaren başlayacağı ifade edildi.
KROKİLER BİLE İSTENDİ
Numune alımından UEFA Doping Kontrol Görevlileri'nin sorumlu olacağı belirtilirken, bu görevlilerin, yer bilgisi formlarındaki ayrıntılara göre, kontrol için önceden haber vermeksizin kulüp tesislerine geleceği uyarısı da yapıldı. Bir kulüpten en fazla 10 sporcunun kontrol edileceği testlerde, kura sistemi de uygulanabilecek. Kura çekimi esnasında orada bulunmayan sporcular, 60 dakika içinde testin yapılacağı yere gelmek zorunda olacaklar. Ayrıca UEFA, kulüplerden antrenman tesislerinin harita ve kroki bilgilerini göndermelerini de talep etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.