Salı 22.09.2009 00:00

Kasımpaşa "siftah" yapamıyor

Kasımpaşa, bir sezon aradan sonra döndüğü Turkcell Süper Lig'de ilk 6 hafta sonunda henüz puanla tanışamamanın sıkıntısını yaşıyor.

Transfer döneminin en hareketli takımı olarak dikkati çeken lacivert-beyazlılar, ilk 6 haftada ''sıfır'' çekerek, ligin dibine adeta demir attı.
Sezona, kendisini Turkcell Süper Lig'e taşıyan teknik adam Besim Durmuş ile başlayan İstanbul ekibi, 4. hafta sonunda Durmuş'un görevine son vererek yerine deneyimli teknik direktör Yılmaz Vural'ı getirdi. Ancak, teknik heyetteki bu kan değişikliği de henüz sonuca yansımadı ve Kasımpaşa, Vural yönetimindeki 2 maçından da puansız ayrıldı.
Son olarak dün geceki maçta lig lideri Galatasaray'a, 1-0 öne geçtiği maçta son anlarda yediği gollerle 3-1 mağlup olan lacivert-beyazlılar, ligin puansız tek takımı olarak puan cetvelinin son sırasında yer alıyor.
7 SEZON SONRA PUANSIZ TAKIM
Turkcell Süper Lig'de 7 sezon sonra bir takım, ilk 6 haftada puan alamadı.
Daha önce, 2002-2003 sezonunda Kocaelispor, ilk 6 maçını puansız kapatmıştı.
Turkcell Süper Lig'de son 8 sezonda ilk 6 haftalar itibariyle ligin son sırasında yer alan takımların performans tablosu şöyle:
Sezon Takım O G B M A Y P
2009-2010 Kasımpaşa 6 0 0 6 3 15 0
2008-2009 Kocaelispor 6 0 1 5 5 13 1
2007-2008 Ankaraspor 6 0 2 4 5 11 2
2006-2007 Denizlispor 6 0 3 3 2 6 3
2005-2006 Malatyaspor 6 0 3 3 5 14 3
2004-2005 Sakaryaspor 6 0 1 5 4 11 1
2003-2004 Bursaspor 6 0 3 3 2 9 3
2002-2003 Kocaelispor 6 0 0 6 5 14 0

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.