Pazartesi 28.09.2009

Taraftar açılımı!

Ligde 7'de 7, Fenerbahçe yönetimini de coşturdu. Taraftarın büyük tepkisini çeken 55 TL'lik kale arkası biletleri, Avrupa Ligi ve derbi maçları hariç yüzde 20 indirimle 44 TL'ye çekildi

Fenerbahçe, Antalyaspor deplasmanında kazanıp 7'de 7 yaparken 45 yıllık lige en iyi başlangıç rekorunu da egale etti. Bu rekor, tüm camiayı olduğu gibi Fenerbahçeli yöneticileri de adeta coşturdu. Fenerbahçe yönetimi, dün resmi siteden yapılan açıklamayla, çok tepki gören 55 TL'lik Migros ve Türk Telekom Tribünü bilet fiyatlarında yüzde 20 oranında indirime gitti. Kale arkaları, derbi ve Avrupa Ligi maçları hariç geçen yılki fiyatına, 44 TL'ye çekildi. Resmi siteden yapılan açıklamada şöyle denildi:
'COŞKUYA ORTAK OLUN'
"
Profesyonel futbol takımımız, 45 yıl aradan sonra, bir kez daha 7 maçta 7 galibiyetlik muhteşem bir seriyle sezona başlamıştır. Hedefimiz bu başarıyı bundan sonraki maçlarda da devam ettirmek ve sezon sonunda mutlu sona ulaşmaktır. Bu büyük coşkumuza ortak olmanıza katkı sağlamak için bilet fiyatlarında yeni bir düzenlemeye gidilmiştir.Fenerbahçe Profesyonel Futbol Takımı'nın Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı'nda oynayacağı UEFA Avrupa Ligi ve derbi karşılaşmaları dışındaki maçlarda kalesi arkası Telekom ve Migros tribünleri bilet fiyatları 55 TL'den 44 TL'ye indirilmiştir. Büyük Fenerbahçe taraftarının tüm dünya kulüplerine örnek olan desteğini her zaman olduğu gibi bu sezonda da arkamızda göreceğimize inancımız tamdır."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.