Cuma 16.10.2009 00:00

Ligde 6 takımın boy ortalaması 1.99

Beko Basketbol Ligi'nde 2009-2010 sezonu yarın başlarken, ligde 6 takım 1.99 boy ortalamasına sahip durumda bulunuyor.

Kulüplerin Basketbol Federasyonu'na gönderdiği kadrolara göre yapılan değerlendirmede, OYAK Renault, Efes Pilsen, Fenerbahçe Ülker, Beşiktaş Cola Turka, Mersin Büyükşehir Belediyesi ve TOFAŞ, 1.99 boy ortalamasıyla ligin en uzun takımları olarak dikkati çekiyor.
Ligin en kısa takımları ise 1.96 ortalamayla Antalya Büyükşehir Belediyesi ve Kepez Belediyesi takımları oldu.

EN UZUN OYUNCU EFES PİLSEN'DE

Ligin en uzun oyuncusu geçen sezonun şampiyonu Efes Pilsen'de yer alıyor.
Lacivert-beyazlıların 2.16'lık Hırvat oyuncusu Mario Kasun, ligin en uzun oyuncusu unvanını aldı.
Ligin en kısa oyuncusu ise 1.73'lük boyuyla Antalya Büyükşehir Belediyesi'nden Darrly James Thompson oldu.
TAKIMLARIN BOY ORTALAMALARI
Beko Basketbol Ligi'nde yer alan takımların boy ortalamaları şöyle:
Takım Boy Ort.
OYAK Renault 1.99
Efes Pilsen 1.99
Fenerbahçe Ülker 1.99
Beşiktaş Cola Turka 1.99
Mersin Büyükşehir Belediyesi 1.99
TOFAŞ 1.99
Banvit 1.98
Galatasaray Cafe Crown 1.98
Aliağa Petkim 1.98
Türk Telekom 1.98
Erdemir 1.98
Bornova Belediyesi 1.97
Darüşşafaka Cooper Tires 1.97
Pınar Karşıyaka 1.97
Antalya Büyükşehir Belediyesi 1.96
Kepez Belediye 1.96

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.