Çarşamba 18.11.2009 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 18.11.2009 12:07

Son 15 dakikaya dikkat

Turkcell Süper Lig'de Beşiktaş ile Fenerbahçe arasında 21 Kasım Cumartesi günü yapılacak derbi maç öncesi her iki takım da ligin geride kalan haftalarında en çok golü son 15 dakikalarda atıp, yedi.
Beşiktaş, bu sezon ligde filelere gönderdiği toplam 10 golden 3'ünü maçların son 15 dakikalarında atarken, yediği 6 golden 2'sini de son çeyrekte kalesinde gördü.
Fenerbahçe ise attığı 22 golden 8'ini müsabakaların son 15 dakikalarında atarken, kalesinde gördüğü 7 golden 3'ünü aynı bölümde yedi.
İŞTE İKİ TAKIM İÇİN DE MÜCADELE EDEN İSİMLER...
Bu rakamlar, ezeli rakiplerin ligin geride kalan maçlarında 15'er dakikalık periyotlar halinde ön plana çıkarken, BJK İnönü Stadı'ndaki derbi öncesi gol yollarında son 15 dakikaya dikkati çekti.
BEŞİKTAŞ
Beşiktaş'ın, bu sezon ligde yaptığı maçlarda 15'er dakikalık periyotlar halinde attığı ve yediği gollerin dağılımı şöyle:
Dakika Attığı Gol Yediği Gol
------ ---------- ----------
0-15 1 1
16-30 2 -
31-45 1 1
46-60 2 1
61-75 1 1
76-90 3 2
FENERBAHÇE
Fenerbahçe'nin, bu sezon ligde yaptığı maçlarda 15'er dakikalık periyotlar halinde attığı ve yediği gollerin dağılımı şöyle:
Dakika Attığı Gol Yediği Gol
------ ---------- ----------
0-15 4 -
16-30 2 2
31-45 3 -
46-60 2 1
61-75 3 1
76-90 8 3
Not: Atılan gol sayısına, her iki takımın da Futbol Federasyonu tarafından küme düşürülen Ankaraspor karşısında aldığı 3-0'lık hükmen galibiyetler dahil edilmemiştir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.