Giriş Tarihi: 29.11.2009

Resmen harakiri

Fenerbahçe'de 57 maç sonra Alex-Semih-Güiza üçlüsü ilk 11'de başladı. Daum, iki forvete dönmesini, "Bunu futbolcular da istedi. Amacımız daha fazla pozisyon yakalamaktı" diye açıkladı

Fenerbahçe'nin Kasımpaşa önündeki ilk 11'ini gören herkes, büyük bir şaşkınlık yaşadı. Çünkü sarı-lacivertlilerde Alex-Semih- Güiza üçlüsü, tam 57 maç aradan sonra aynı anda sahaya sürülüyordu. Semih Şentürk- Güiza ikilisi çift forvet olarak ileride görev yaparken, Alex hemen arkalarında oynuyordu. Daum ilk kez böyle bir tercih yaparken, en son 2008-09 sezonunun 9. haftasında Eskişehir deplasmanında bu dizilişle sahaya çıkan sarı-lacivertliler, 10 kişi kalan rakibi ile 2-2 berabere kalmıştı.
KABAK ÖZER'E PATLADI!
Takımını çift forvet sahaya süren Daum'un hafta başından bu yana 11'de oynatmasına kesin gözüyle bakılan Özer Hurmacı'yı yedek soyundurması da büyük şaşkınlık yarattı. Bu durum akıllara "Yönetim Daum'a Daniel Güiza'yı oynatması için baskı mı yapıyor?" sorusunu gündeme getirdi. Alman hoca maçtan sonra sözleri ile bu spekülasyonlara da kendince açıklama getirdi: "Hafta içinde bir çok futbolcu ile görüşmelerimiz oldu. Hemen hemen hepsi iki forvet oynamamızı istedi 'Daha fazla pozisyon bulur, etkili oluruz' diye düşünenleri vardı. Hem sakat hem de cazalılarımız vardı. Hem de futbolcuların isteğine göre iki forvet artı Alex ile oynamak istedim. Ama umduğumuz gibi olmadı maalesef. Ben yenilgiyi 2 veya 3 forvete bağlamıyorum."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.