Salı 26.01.2010
Son Güncelleme: Salı 26.01.2010

TK 61 kalkıyor

Şenol Güneş'in Trabzonspor'u ikinci yarıya çok iyi hazırladığı Sivas maçında net olarak görüldü. Bordo-mavili ekip özellikle hücum istatistiklerinde rakamlarını ikiye katladı

Şenol Güneş'in göreve gelmesiyle bambaşka bir havaya bürünen Trabzonspor'da çıkış sürüyor. Takımını devre arası için vaktinden önce kampa alan Şenol Güneş'in Antalya'da iki ayrı kamp döneminde bordo-mavilileri lige iyi bir şekilde hazırladığı ortaya çıktı. Hugo Broos'un çalıştırdığı, son üç lig maçında ise Güneş'e devrettiği Trabzonspor'daki değişim, ilk yarıdaki istatistik ortalamaları ile pazar günü Sivas maçındaki rakamlara bakıldığında net olarak gözüküyor.
RAKAMLAR İKİYE KATLANDI
İlk 17 haftada 93 isabetli şut atan Trabzon, Sivas maçında 11 isabetli şutla, maç başına beş olan ortalamayı ikiye katladı. 15 ortalamaya denk düşen 17 haftadaki toplam 261 şut ise, Sivas maçında atılan 24 şutla yükselen diğer istatistik oldu. 17 haftada 99 gol pozisyonuna girerek altı ortalamaya ulaşan Trabzon, Sivas maçında girdiği 13 gol pozisyonuyla yine rakamı ikiye katladı. Toplam 351 orta yapan kanat oyuncuları, önceki gün 25 orta ile 21 olan ortalamayı yine ileri taşıdı. Bordo-mavili oyuncular, 17 haftadaki 88 isabetli ortayı da Sivas maçında 12'ye yükseltip beş olan ortalamayı bir kez daha ikiye katladılar. Maç başına beş korner kullanan Trabzon, Sivas karşısında dokuz defa köşe atışına gidip bir başka istatistiğini daha değiştirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.