Giriş Tarihi: 29.1.2010

Kıran kırana yarış

Beşiktaş'ta mevcut başkan Yıldırım Demirören'in önde götürdüğü yarışta 18'e almadığı isimler hesapları bozdu. Bu durum, gruplara taviz vermeden liste yapan Murat Aksu'nun elini güçlendirdi

Beşiktaş'ta Sayın Yıldırım Demirören ve Sayın Murat Aksu'nun seçimi rahat kazanacağını iddia ettiği bir ortamda benim hesabımdan çıkan iki sonuç şu: Beşiktaş yarın Lütfi Kırdar'da tarihinin en gergin mali kongresini yaşar. Pazar günü ise seçimde kıyasıya bir mücadele olur. Katılım sayısı kadar mali kongrede stratejiyi iyi belirleyen ve iki günde iyi çalışan seçimi kazanır. Eğer Çarşamba günü bu yazıyı yazmış ve yayınlamış olsaydım, şu iddiada bulunurdum; Demirören tahmini 3 bin-4 bin 500 parametresinde Aksu'ya 1500 oy fark atar. Bu kötü hava şartları da bağımsız seçmeni olumsuz etkileyeceği için rahat alır. Çünkü Demirören stratejisini bütün grupları, hatta muhalifleri yanında tutmak ve yıpranmadan seçim gününe ulaşmak üzerine kurmuştu. "Yeter Demirören" tepkisine aldırış etmeden bu stratejiyi başarıyla yürüttü. Seçimin bana göre de yaklaşık 1500 oy farkla favorisiydi. Bunda Aksu'nun gruplarla oy pazarlığı yapmamasının da etkisi vardı.
SİZCE BEŞİKTAŞ'IN YENİ BAŞKANI KİM OLSUN?-ANKET
AKSU'NUN LİSTESİ BAŞARILI
Ancak çarşamba günü Demirören listesini açıklayınca işin rengi bir anda değişti. İlk açıkladığı 8 kişiyle camiayı tatmin eden Demirören, beklentilerin çok altında bir 18 belirledi. Yiğidin hakkını yiğide vermek gerek. Murat Aksu kendi alanında çok başarılı olmuş isimlerden kurduğu yönetimle rakip listeyi gölgede bıraktı. Grup Siyah-Beyaz'dan 3 kişi alıp ilk günden itibaren kendi tabanı olan Beşiktaş Dostları başta olmak üzere yaklaşık 8 etkili ismi kıran Demirören avantajını yitirdi. Kulislerden gelen bilgilere göre, Aksu beklediği bu fırsatı iyi değerlendirdi. Bu oy kaymasıyla dengeler değişti ve aradaki fark kapandı. Bunun anlamı şu: Şanslar aşağı yukarı eşit ve seçim artık bağımsız oyların etrafında salonda iyi çalışan kazanır.

SPOR TURU İÇİN TIKLAYINIZ...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.