Pazar 04.04.2010
Son Güncelleme: Pazar 04.04.2010

Play-off yatırımı

Beko Basketbol Ligi'nin 26. haftasında Türk Telekom'u konuk eden Fenerbahçe Ülker, 20 sayı farkla kazanarak, olası bir play-off eşleşmesine 1-0 önde başlamayı garantiledi

Fenerbahçe Ülker, maça daha iyi başlayan taraf olsa da Türk Telekom, Ersin Dağlı'nın önderliğinde 5. dakikayı 10-9 önde geçti. Telekom son 1 dakikasına 21-15 üstün girdiği ilk periyodu 23- 20 önde kapattı. İkinci çeyreğe biraz daha hareketli başlayan sarı-lacivertli ekip Semih ile 12. dakika içinde 24-23 ile öne geçti. Bu bölümde karşılaşma büyük çekişmeye sahne olurken 15'de Telekom 30-28 ile üstünlüğü eline aldı. 17'de ise ev sahibi Mirsad'la 35-32 öne geçti. Kontrolü ele alan sarı-lacivertliler, ilk yarıyı 9 sayı farkla önde kapattı: 44-35.

GALİBİYETİN MİMARI MİRSAD
İkinci yarıya Mirsad'ın sayılarıyla başlayan sarı- lacivertliler, 24. dakikaya 53-41 girdi. Ev sahibi, 2 dakika içinde farkı 18 sayıya çıkardı (63-45) ve son çeyreğe 70-51 önde girdi. Final periyotunda biraz hareketlenen Telekom, son 4 dakikaya girerken farkı 11 sayıya çekti: 75-64. Ancak yeniden toparlanan Fenerbahçe, karşılaşmadan 86-66 galip ayrıldı ve olası bir play-off eşleşmesine 1-0 önde girme hakkını kazandı. Sarı-lacivertlilerde Mirsad 19 sayı ile galibiyetin mimarı olurken, Greer ve Kinsey 15, Semih de 12 sayı ile göz doldurdu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.