Salı 06.04.2010
Son Güncelleme: Salı 06.04.2010

Bahar geldi

Şubat'ta oynadığı 8 maçtan sadece 1 galibiyet alan Fenerbahçe, bahar aylarında oynadığı 6 maçta 5 kez kazandı. Sarı-lacivertliler Mart ve Nisan'da gol bile yemedi

Son haftalardaki çıkışıyla, şampiyonluk mücadelesinde iddialı duruma gelen Fenerbahçe'de, "Kara Şubat"ın ardından adeta bahar havası yaşanıyor. Lig, kupa ve Avrupa'da Şubat ayında 8 maç oynayan sarı-lacivertliler, 1 galibiyet, 3 beraberlik 4 de yenilgi almıştı. Ancak baharın gelmesi Sarı Kanarya'yı canlandırdı. Fenerbahçe 7 Mart-4 Nisan tarihleri arasındaki süreçte Turkcell Süper Lig ve Ziraat Türkiye Kupası'nda olmak üzere üst üste 6 resmi maçta 5 galibiyet, 1 beraberlik alarak ligde iddialı duruma geldi, kupada da finale doğru önemli bir adım attı. Şampiyonluk yarışında lider Bursaspor'un ardından en iddialı takım durumuna gelen Fenerbahçe, kış mevsimini Şubat ayında yaşadığı sıkıntılarla büyük bir buhranla geride bıraktıktan sonra, ilkbahar mevsimiyle çıkışa geçerek, geride kalan Mart ayı ve ilk haftası yaşanan nisan ayında toparlandı.
547 DAKİKADIR GOL YEMİYOR
Antalya, Gençlerbirliği, Gaziantep, Manisa, Galatasaray ve Kayseri maçlarında gol bile yemeyen Fenerbahçe, en son 28 Şubat'ta oynanan İstanbul BŞB maçının 83. dakikasında kalesinde gol görmüştü.


.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.