Cumartesi 17.04.2010
Son Güncelleme: Cumartesi 17.04.2010

Sonda risk alalım

Taktiğini rakibe geniş alan bırakmamak üzerine kuran Denizli, futbolcularına galibiyet için 60. dakikadan sonra oyunda risk almaları talimatını verdi

Beşiktaş Teknik Direktörü Mustafa Denizli, Saracoğlu'ndaki derbide oyunun kontrolünü elinde tutmak istiyor. Orta sahadaki pas yüzdesini artırmak için Kadıköy'de Ernst, Fink, Uğur üçlüsünü tercih edecek olan tecrübeli teknik adam, Fenerbahçe'nin risk aldığı bölümlerde Bobo, Serdar Özkan ve hazır olursa Filip Holosko ile savunmanın arkasına sarkmayı planlıyor. Denizli oyuncularıyla yaptığı toplantıda galibiyet için riskleri son 30 dakikada almaları gerektiğini kaydetti ve şöyle konuştu: "Topun ve oyunun hakimiyeti genelde bizde olmalı. Kulağınızı tribünlere tıkayıp soğukkanlı olun. Özellikle savunmada geniş alan bırakmayın. Hücumda kontrollü, savunmada ise sağlam olmalıyız."
'SAVUNMAYA BASKI YAPIN'
"Galibiyet için riskleri 60. dakikadan sonra alacağız. Ataklarda topu çizgiye kadar indirerek, ceza yayına ters ortalar yaparak, rakip savunmanın dengesini sarsacağız. Onlar risk aldığında da savunma arkasına atılacak toplar bizim en büyük silahımız. Rakibin sadece hücum elemanlarına değil, savunma ve orta saha oyuncularına da baskı uygulayarak oyunlarını bozabiliriz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.