Salı 19.10.2010
Son Güncelleme: Çarşamba 29.12.2010

Ferrari'nin derdi psikolojik

Sahalardan üç hafta uzak kalacağı açıklanan İtalyan futbolcunun aslında ciddi bir sorunu olmadığı fakat tam hazır olmak için forma giymeye soğuk baktığı öğrenildi

Beşiktaş'ta sakatlıklar baş ağrıtmaya devam ederken, 3 hafta sahalardan uzak kalacağı açıklanan Ferrari'nin MR'ında çok ciddi bir sakatlığın olmadığı, futbolcunun psikolojik durumu nedeniyle teknik kadrodan toparlanmak için süre istediği öğrenildi. MR sonucuna göre Ferrari'nin adalesinde eski sakatlığından bağımsız bir bölgede gerilme olduğu; kesinlikle bir yırtık bulunmadığı ve normal şartlarda Porto ve Kayserispor maçlarına rahatlıkla yetiştirilebileceği öğrenildi. Ferrari'nin bu adale çekmeleriyle paniklediği, "İki farklı yerde adalemde problem var. Belli ki o bölge güçsüz ve güçlendirmem gerek. Tamamen güçlendirmeden oynamak istemiyorum. Beni Portekiz'deki Porto maçına tamamen hazırlayın" dediği kaydedildi.
GÖZLER SCHUSTER'E ÇEVRİLDİ
Sağlık Komitesi Başkanı Prof. Dr. Mete Düren'in de "Kayseri'de oynar" açıklamasını MR sonuçlarına göre verdiği ve Dr. Devrim Uygun'un takım menajeri Tuncay Yanık'a yaptırdığı "2-3 hafta oynayamaz" açıklamasındaki farklılığın da bundan kaynaklandığı ortaya çıktı. Bu konuda bütün gözler Schuster'e çevrildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.