Giriş Tarihi: 5.11.2010

Özkan&Sedef Ltd. Şti.

G.Saray'da oynayan Serdar Özkan ve Konyasporlu Mehmet Sedef'in 2006'da Beşiktaş'ta oynarken bir menajerlik şirketine ortak oldukları ortaya çıktı. İki futbolcu da % 20'şer oranda hisseye sahip

Türk futbolu, futbolcuların menajerlik şirketlerine ortaklıklarıyla çalkalanıyor. Son olarak Galatasaraylı Serdar Özkan ve Konyasporlu Mehmet Sedef'in 5 Artı Uluslararası Danışmanlık Organizasyon Menajerlik Turizm ve Dış Ticaret Limited Şirketi'nde % 20 ortak oldukları ortaya çıktı. İki futbolcunun Beşiktaş'ta futbolcuyken 30 Mayıs 2006'da kurulan şirketin yine % 20 hisseye sahip diğer ortakları Ticaret Sicil'deki kayıtlara göre şu üç isim: Mehmet Ozan Tahtaişleyen (2.Lig'de Elazığspor'da profesyonel futbolcu), Tekin Aslıhan (ve Ekrem Örenç (Lisanslı futbolcu temsilcisi)Şirket kurulurken Beşiktaş altyapısında antrenördü. Şimdi amatör kümede Fener Köyü takımını çalıştırıyor) ... Örenç, halen Beşiktaş'ın büyük gelecek vaad eden genç yeteneği Muhammed Demirci ile Serdar Özkan'ın menajerlik haklarını elinde bulunduruyor.
FAALİYET KONUSU MENAJERLİK
"5 Artı" şirketinin İTO'daki kodu "Kapalı veya açık spor karşılaşmaları için tesislerin işletilmesi" başlığını verse de, şirketin ana sözleşmesine göre "Yurt içinden ve yurt dışından her branştaki sporcunun menajerliğini yapmak, sporcu transferlerinde bulunmak, mukaveleler yapmak, yurt içindeki ve dışındaki spor kulüplerine menajerlik hizmeti yapmak" faaliyet alanları içerisinde yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.