Salı 19.04.2011 00:00
Son Güncelleme: Salı 19.04.2011 14:21

El Clasico rekor kırdırdı

Spor Toto Teşkilat Başkanlığı'nın İddaa'da Türkiye'de ilk kez Real Madrid-Barcelona derbisinde oynattığı ''canlı bahis'' oyununda 42.4 milyon lirayla günlük hasılat rekoru kırıldı.
Cumartesi günü Bernabeu Stadı'nda oynanan ve 1-1 beraberlikle sonuçlanan İspanya derbisi Real Madrid-Barcelona maçı, İddaa'da ilklerin yaşanmasına neden oldu. İştirakçiler bu mücadelenin herhangi bir dakikasında maçın nihai sonucuna yönelik ''canlı bahis'' oynama fırsatı bulurken, maçın başlama saatine kadar da karşılaşmaya tek maç, penaltı, kırmızı kart ve kim gol atar gibi özel etkinlik çeşitlemeleri de oynadı.
Derbi karşılaşması tek maç ve canlı iddaa oyunu ile birlikte, şimdiye kadar yapılan günlük hasılat rekorunun kırılmasını sağladı. Spor Toto Teşkilatı, toplamda 42 milyon 4 bin liralık günlük ciroya ulaşılırken, bu en yüksek rakam olarak da tarihe geçti. Bu miktar geçen hafta cumartesi gününe oranlandığında ise yüzde 60 hasılat artışı yaşandı.
İddaaseverlerin sabit bayiler, mobil (gezici) bayiler ve sanal ortam bayilerinden oynayabildikleri bu maça yönelik oluşan rakamlar şöyle:
Tek maç cirosu........: 33 milyon 4 bin TL
Kombine olarak........: 22 milyon 3 bin TL
Sadece tekli oynama...: 11 milyon bin TL
Canlı İddaa cirosu....: 1 milyon 881 bin TL
Rel Madrid kazanır....: 298 bin 990 TL
Beraberlik............: 634 bin 150 TL
Barcelona kazanır.....: 947 bin 954 TL

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.