Formula 1'in 2004'ten beri resmi lojistik ortağı olan DHL, İstanbul'daki Türkiye GP'sinin de isim sponsoruydu. DHL'in CEO'su Ken Allen ile yaptığımız röportajda da öncelikli konu Türkiye ve Türkiye GP'si oldu. "Formula 1'in Türkiye'den çıkmasını görmek bizim adımıza üzücü bir gelişme olur. Çözüm ortağı ve sağlayıcı şirket olarak bunun olmaması için elimizden gelen desteği vermeye hazırız" diyen Allen, şöyle konuştu: "Türkiye, çok güçlü üretim altyapısı ile Asya pazarları ile rekabet edebilir bir hale geldi. Bu büyümenin süreceğini öngörüyorum. Özetle, Türkiye'de dinamik bir ekonomik yapı, ciddi bir imalat altyapısı ve bunlardan ortaya çıkan güçlü bir pazar var. Marka ve şirket olarak, yapmış olduğumuz iş olarak Türkiye'nin başarısına katkıda bulunmamız bizi mutlu ediyor. Bu yüzden Formula 1'in de Türkiye'de kalması için gereken lobiyi yapmak istiyoruz."
"İşimizle örtüşüyor"
Allen "Neden Formula 1?" sorusuna "Her şeyden önce bizim Formula 1'e bir iş olarak bakma durumumuz söz konusu. Sektörümüzün ve bu alanda markamızın işteki hız ve güvenlik boyutunun yanı sıra medyada yer alma faktörü de bizim bu tür bir çözüm ortaklığında bulunmamızda rol oynadı. Bir kere imaj olarak örtüşüyor, iş modeli olarak örtüşüyor ve tabii ki hepsinden önemlisi müşterilerimizin bu spora olan bağı ve burada bizim yapmış olduğumuz iş anlamında bir örtüşme söz konusu" yanıtını verdi.