Giriş Tarihi: 12.10.2012 11:54

Ligin en uzunu Banvit'te

Beko Basketbol Ligi'nde 2012-2013 sezonunun en uzun oyuncu 2,22 metrelik dev Dusan Cantekin oldu.
Anadolu Efes'in altyapısında yetişen ve geçen sezon Sırbistan'ın Mega Vizura takımında forma giyen 20 yaşındaki oyuncu, bu sezon Banvit'te mücadele edecek.
Anadolu Efes'in Hırvat oyuncusu Stanko Barac ise 2,17 metrelik boyuyla en uzun ikinci oyuncu durumunda bulunuyor.
-En kısa oyuncu Holston-

Bu sezon ligin en kısa basketbolcusu Mersin Büyükşehir Belediyesi'nin 1,73 metre boyundaki ABD'li oyuncusu David Holston oldu.
Holston'un ardından Pınar Karşıyaka'nın 1,75 metre boyundaki ABD'li oyuncusu Robert Dixon geliyor.
-Anadolu Efes, Fenerbahçe Ülker ve Banvit en uzun takımlar-

Bu sezon ligin en uzun takımları, 2 metre boy ortalamalarıyla Anadolu Efes, Fenerbahçe Ülker ve Banvit oldu.
Ligin en kısa takımları ise 1,96 metre boy ortalamasıyla Türk Telekom, Hacettepe Üniversitesi ve Mersin Büyükşehir Belediyesi.
-Takımlar ve boy ortalamaları-

Beko Basketbol Ligi'nde 2012-2013 sezonunda yer alan takımların boy ortalamaları şöyle:
Takımlar Boy ortalaması (Metre)
------------ --------------
Anadolu Efes 2
Fenerbahçe Ülker 2
Banvit 2
TOFAŞ 1,99
Aliağa Petkim 1,99
Galatasaray Medical Park 1,98
Beşiktaş 1,98
Olin Edirne 1,98
Antalya Büyükşehir Belediyesi 1,97
Erdemir 1,97
Royal Halı Gaziantep BŞB 1,97
Pınar Karşıyaka 1,97
TED Ankara Kolejliler 1,97
Türk Telekom 1,96
Hacettepe Üniversitesi 1,96
Mersin Büyükşehir Belediyesi 1,96

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.