Pazar 06.01.2013
Son Güncelleme: Pazar 06.01.2013

Fenerbahçe'de çifte kriz

THY Avrupa Ligi'nde 3 takımımızın sadece 1'i haftayı galibiyetle kapatırken, Fenerbahçe Ülker'de Siena yenilgisinin şokuna bir de flama krizi eklendi

THY Avrupa Ligi Top 16 turunda ikinci hafta geride kalırken, galibiyetle tanışan tek ekibimiz E Grubu'nda Panathinaikos'u 78-64 yenen Anadolu Efes oldu. F Grubu'nda yer alan Beşiktaş ile Fenerbahçe Ülker ise ikinci maçlarını da kaybedip, ilk 4 şanslarını zora soktular. Özellikle sezon başında kurduğu iddialı kadroya rağmen THY Avrupa Ligi'nde beklenen sonuçları alamayan Fenerbahçe Ülker'in Barcelona'dan 100 sayı yediği maçın ardından Siena karşısında da 98 sayıyı potasında görmesi dikkat çekti. Ancak mağlubiyet kadar sarı-lacivertli taraftarların tepkisini çeken bir başka olay daha vardı. Fenerbahçe Ülker Arena'ya kulübün geçmiş başarılarını göstermesi için asılan flamalarda, birleşmeden önce Ülker'in kazandığı kupa ve şampiyonlukların da Fenerbahçe'nin armasının altında yer alması taraftarları bir hayli kızdırdı.

KAYBETTİ AMA ŞAMPİYON!
Bu maça kadar gözden kaçan flamalardaki bu ayrıntı içinde en çok tepki göreni de Ülker'in, Fenerbahçe'yi play-off finalinde yenerek kazandığı şampiyonluğu gösteren 1994-95 yazılı olanı oldu.
Fenerbahçe'ye karşı kazanılan bir şampiyonluğun flamasının salona asılmasına anlam veremeyen sarı-lacivertliler tepkilerini internet sitelerinde dile getirirken, yönetimden de bu uygulamaya son verilmesini istediler.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.