Perşembe 28.02.2013
Son Güncelleme: Perşembe 28.02.2013

Bu rüzgar bizi Londra’ya uçuracak

Kaptan Tunçeri: "CSKA maçındaki atmosfer ve reklamın getirdiği moralle iyi bir hava yakaladık. Artık hedef Londra'daki Final Four'a kalmak."

Önce harika bir reklam filmi ardından müthiş bir geri dönüşle gelen CSKA Moskova galibiyeti... Anadolu Efes yeniden eski günlerine mi dönüyor, reklam filminin bu başarıdaki etkisi ne? Efesli oyuncularla reklam filmini, CSKA zaferini ve Euroleague'deki hedefi konuştuk.
Kaptan Kerem Tunçeri: Geçen sene çekilen reklam filmi sonrası baya bir düşüşe geçmiştik. Bu sene de böyle olmasından çekindim ama organizasyon ve gelen tepkiler çok iyi sonuç verdi. CSKA Moskova maçındaki atmosfer ve reklamın getirdiği moralle birlikte iyi bir hava yakaladık. Reklamın da seyirci açısından büyük bir etkisi oldu."
"Bu sezon koç değişikliği sonrası takımda önemli değişiklikler oldu, zor bir dönem geçirdik. Ancak ardından gelen galibiyetlerle toparlandık ve belli bir ivme yakaladık. Üst üste 7 galibiyet ve bu reklamın rüzgarıyla güzel bir hava oluştu. Artık en büyük hedefimiz Londra'da oynanacak Final Four'a kalmak. Ama erken konuşmamak lazım. Maç maç düşünüp ilerliyoruz."
ORKESTRA JEST Mİ YAPTI?
Kerem Gönlüm de geceye şunları anlattı:
"Başkanımız Tuncay Özilhan ile yemek yenileceğini ardından klasik müzik konseri olacağını söylediler. Kimsenin gelmemek gibi bir seçeneği yoktu. Takım olarak otobüsle Gebze'de Sabancı Üniversitesi'ne gittik. Uzakta bir yerdi ve dönüp dinlenmemiz lazımdı."
GECEDE YEMEK DE YOKTU
"Gittiğimizde başkanımız Tuncay Özilhan beyi görmediğimiz gibi yemek de yoktu. Ayak üstü atıştırıp salona geçtik. Ne kadar süreceğini merak ediyorduk, bize 1 saat 45 dakikalık bir konser demişlerdi. Orkestra ikinci parça olarak 'Senden Daha Güzel'e başlayınca ben 'Biz Efes olarak geldik diye jest yaptılar' düşündüm."
YURTDIŞINDAN DUYULDU
"Biri bağırınca bir taraftar bizi gördü tezahürat yapıyor' sandım. Ama salon ayaklanınca yabancılar korktu. Sonra özel bir organizasyon olduğunu anlayınca rahatladılar, çok eğlendik. Hepsi yurtdışındaki yakınlarıyla paylaştılar. Artık bu taraftarla Final Four'u istiyoruz."
'BÜYÜK BİR İŞ'
Sinan Güler reklam için, "Pazarlama açısından yapılmış büyük bir iş oldu. Ardından gelen CSKA maçında verilen büyük taraftar desteği de galibiyeti coşkumuzu perçinledi. Emeği geçenlere teşekkürler. Hedef tabii ki her zamanki gibi Final Four" diye konuştu.
MAÇ MAÇ DÜŞÜNÜYORUZ
Arkadaşımız Serkan Ünlü'ye konuşan Kerem Tunçeri, "Büyük konuşmamak lazım ama Final Four'u istiyoruz. Maç maç düşünmek zorundayız" dedi.