Salı 16.09.2014

Japonya ders oldu

2006 Dünya Şampiyonası'ndaki Yunanistan yenilgisinin ardından geçen sekiz yılda ABD iki Olimpiyat, ikisi de Dünya olmak üzere tam 4 altın madalya kazandı

Mike Krzyzewski, ya da bilinen lakabı ile Koç K, ABD basketbolunun sembol isimlerinden biridir. 1980'den beri görev yaptığı Duke Üniversitesi'ni basketbol ekolü haline getiren Koç K, 2006 Dünya Şampiyonası'nda da ABD Milli Takımı'nın başına geçti. Ancak Avrupa basketboluna olan yabancılığı ve biraz da hor görmesi ona yarı finalde acı bir Yunanistan yenilgisine mal olmuştu. Ama bu yenilgi Koç K ve ABD için hayırlı oldu. 2006'da bronzda kalan ABD, 2008 Pekin ve 2012 Londra Olimpiyatları ile birlikte 2010 İstanbul ve son olarak İspanya'daki Dünya Kupası'nda altın madalya aldı
MUHTEŞEM SERİ
Üstelik Japonya'da 1 Eylül 2006'da gelen Yunanistan mağlubiyetinden sonra Dünya Şampiyonaları'nda ve olimpiyatlarda oynadığı 35 maçı da kazanmayı başardı Koç K'nın takımları.
YUGOSLAVYA'YI YAKALADILAR
Türkiye 2010'dan sonra İspanya 2014'te de şampiyon olup, Dünya Kupası tarihinde 5. kez mutlu sona ulaşan ABD, şampiyonluk sayısında Yugoslavya'yı yakaladı. İspanya'da 1986'da yapılan şampiyonada birinci olan ABD, 2014 yılında bu ülkede bir kez daha kupa kaldırmayı başardı. Brezilya'da 1954 yılında düzenlenen şampiyonada ilk kez zafere ulaşan ABD, 1994 Kanada'nın yanı sıra evsahibi olduğumuz 2010'da da 12 Dev Adam'ı finalde yenerek kupaya uzanmıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.