Cumartesi 06.12.2014

Harakiri

Laboral karşısında son bölümde basit top kayıpları yapan Galatasaray LH, TOP 16 şansını son iki haftaya bıraktı

Galatasaray Liv Hospital, THY Avrupa Ligi D Grubu sekizinci hafta maçında konuk ettiği İspanyol ekibi Laboral Kutxa'ya 89-82 mağlup oldu. Kazanarak TOP 16 yolunda önemli bir avantaj yakalamak amacıyla parkeye çıkan Ergin Ataman'ın öğrencileri grupta bitime iki hafta kala beşinci mağlubiyeti aldı. Sarıkırmızılı takımın kaderi gelecek hafta Litvanya deplasmanında Neptunas karşısında çizilecek. Galatasaray, Litvanya'da kazanırsa Top 16'ya kalacak yenilirse her şey Olympiakos maçına bağlı olacak. Büyük bir çekişmenin yaşandığı dünkü mücadelenin kaderi ise son 3 dakikada çizildi. Erceg'in basketiyle 80-79 öne geçen Galatasaray, karşısında Laboral hücumdan boş döndü ama Arroyo'nun topunu çalan Perkins hücumu üçlükle bitirip Laboral'e hayat verdi. Galatasaray'ın iki boş hücumuna yine Perkins'in 4 sayısıyla yanıt veren Laboral 89-82 kazanarak, İstanbul'dan tur için büyük avantajla döndü. 8.4 sayı ortalaması ile oynayan San Emeterio'nun 25 sayısı ise gecenin dengesini değiştiren faktördü
PİETRO ARADORİ ATAMAN'I ÇILDIRTTI!
Galatasaray 'ın skor yükünü alışıldığı üzere Carlos Arroyo- Zoran Erceg (toplam 39 sayı) ikilisi çekerken büyük ümitlerle alınan Pietro Aradori, Galatasaray Başantrenörü Ergin Ataman'ın hışmına uğradı. Ataman, yaklaşık 12 dakika süre alan, hiç sayı üretemeyen savunmada da isteksiz görünen İtalyan oyuncuyu kenarda fırçaladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.