Cumartesi 23.04.2016
Son Güncelleme: Cumartesi 23.04.2016

Son söz İpekçi’de

Hücumda standartının çok altında kalan sarı-kırmızılılar, buna rağmen 27 Nisan’da Abdi İpekçi’de oynanacak rövanşa umutlu bir skor taşıdı

Galatasaray, EuroCup'taki tarihi finalin ilk ayağında Strasbourg'a Fransa'da 4 sayıyla kaybetti
Galatasaray Odeabank, Türk basketbol tarihindeki ilk EuroCup finalinin ilk maçında Strasbourg'a 66-62 yenildi. Final stresinin ne kadar yoğun hissedildiği ilk çeyrek skorundan belli oluyordu: 7-8. Çemberlerin dövülmesine 2.periyotta devam edilirken, sarı-kırmızılılar, devreyi 24-23 önde kapattı. İlk 5'te başlayan Schilb, McCollum ve Sinan'ın sayı bulamadığı ilk yarıda Cimbom'un 'akil adamı' Micov 9 sayıyla ayakta kalan tek isimdi. 3. periyotta kupanın MVP'si seçilen McCollum da nihayet salona gelince G.Saray farkı 9'a çıkardı: 29-38. Ancak sarı-kırmızılılar, çeyrek sonunda krize girince fark 2'ye kadar indi: 43-45. 4. çeyrekte Jeremy Leloup'un aynı yerden 3 üçlük bulmasıyla 6.500 kişi ilk kez kupa için 'acaba derken' McCollum'un üçlüğü salonu susturdu: 58-57. Ancak son 2 dakikada G.Saraylı oyuncular 27 Nisan'da Abdi İpekçi'de oynanacak rövanş için kapışılan biletlerin daha da değerlenmesi için uğraştılar. Buna rağmen 4 sayılık fark (66-62) gayet kabul edilebilir. Şimdi söz sırası belki de kupanın gerçek MVP'si olan Abdi İpekçi'deki büyülü ortamda.
MİCOV FARKI
Müsabakada 17 sayı üreten Galatasaray Odeabank'tan Micov maçın en skoreri olurken, sarı-kırmızılı ekipte Schilb 12, Davis ise 11 sayı ile çift haneli skor üretebilen diğer iki isim oldu.
'TANIYAMADIM'
Maçın ardından oyuncularına oldukça sinirlenen Ergin Ataman, "Sezonun en kötü basketbolunu oynadık" dedi. Tecrübeli koç "Bütün taraftarlardan özür diliyorum. Takımımı tanıyamadım. Bütün kupa boyunca ortalama 83 sayı atan takım 62 sayı attı. Bu kadar tecrübeli bir takımın böyle oynamaması gerekirdi. Bunun sebebini anlamak gerçekten çok güç. Ya çok erken kupa havasına girdik ya da çok gereksiz bir strese girdik. 15-20 sayı farkla kazanabileceğimiz bir maçtı ama olmadı. Rövanşta bütün takım stresi bırakıp normal bir iç saha maçı gibi oynamalı" değerlendirmesinde bulundu.
'İSTANBUL'DA KUPAYI ALACAĞIZ'
Maçtan önce kupanın MVP'si seçilen ancak karşılaşmanın kötü isimlerinden olan Errick McCollum mücadeleyi ve rövanşı şöyle değerlendirdi: "Takım olarak çok kötü oynadık. Ben de bunu sorumluluğunu alıyorum. Bütün bunlara rağmen iç sahada kupayı kazanacağız. Maçın başlangıcında biraz gergin ve heyecanlıydık. İkinci maçta daha iyi bir performans göstereceğiz. Hücumda akışkanlığımızı yakalayamadık ve kötü bir yerleşim yaptık. Birkaç kolay basketi de atamadık. Rövanşta hücumu düzeltip çok daha iyi oynayacağız."
5 SAYI FARK YETECEK
EuroCup'ta son 16 turunda Karşıyaka'yı Abdi İpekçi'de 28, çeyrek finalde Bayern Münih'i 13, yarı finalde Gran Canaria'yı 14 sayı farkla yenen Galatasaray Odeabank kupayı alması için 27 Nisan'daki rövanşı 5 sayı farkla kazanması yeterli olacak. Sarıkırmızılıların 4 sayılık galibiyeti durumunda ise karşılaşma uzatmaya gidecek.
TARİHİ RÖVANŞ
Galatasaray, çarşamba günü EuroCup'ı kazanırsa sadece Avrupa'nın iki numaralı kupasını Türkiye'ye getirmekle kalmayacak, aynı zamanda Avrupa Ligi'ne doğrudan katılım hakkı kazanacak. Tarihi rövanşın biletleri salı günü satışa çıktıktan 5 dakika içerisinde tükenmişti. 27 Nisan'da Abdi İpekçi'de 15 bin kişinin seyirci rekorunu kırması bekleniyor.
Galatasaray oyuncular maç boyunca 18 üçlük denemesinde sadece 3 isabet bularak yüzde 16'da kaldılar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.