Çarşamba 27.04.2016 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 27.04.2016 12:20

Eurocup şampiyonu kim olacak? Galatasaray mı, Strasbourg mu?

Eurocup Final rövanş maçında bugün saat 20.00?de Galatasaray Odeabank ile Fransa'nın Strasbourg takımları karşı karşıya gelecek. Şampiyonluğun belirleneceği maç Abdi İpekçi Spor Salonu'nda oynanacak.

Galatasaray Odeabank Erkek Basketbol Takımı, ULEB Eurocup Final serisi ikinci ve son maçında Strasbourg ile bu akşam saat 20.00'de karşı karşıya gelecek. Abdi İpekçi Spor Salonu'ndaki mücadele NTV Spor'dan naklen yayınlanacak. Sarı-Kırmızılılar, mücadeleden en az 5 sayılık farkla galip geldiği takdirde 2015-16 sezonunu ULEB Eurocup şampiyonu olarak tamamlayacak. Galatasaray Odeabank, ULEB Eurocup'ı şampiyon tamamlaması halinde gelecek sezon THY Euroleague'e katılım hakkını da elde edecek.

EUROCUP'TA İLK DEFA BİR TÜRK TAKIMI FİNALDE

Aydın Örs'lü Efes Pilsen'in 1996 yılında Koraç Kupası'nı kazanarak Türk basketbol tarihine damgasını vuran başarıyı yakalamasının üzerinden 15 sene geçerken Baş Antrenörlüğünü Ergin Ataman'ın yaptığı Beşiktaş Milangaz ise 2011-12 yılında FIBA EuroChallenge şampiyonu olarak Türkiye'ye ikinci bir Avrupa Kupası'nı getirmiş oldu. Yine Ergin Ataman yönetiminde Galatasaray Odeabank, ULEB Eurocup'ta finale çıkarak Türk basketbol tarihinde bir ilki gerçekleştirmiş olup, kupayı kazandığı takdirde Galatasaray Erkek Basketbol Takımının tarihinde ilk defa bir Avrupa Kupası'nı müzesine taşımış olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.