Cumartesi 08.04.2017

Haydi Madrid’e

Darüşşafaka Doğuş, normal sezonun son haftasında Kızılyıldız’ı farklı yenerek, THY Avrupa Ligi’nde son sekize adını yazdırdı ve Real Madrid’in rakibi oldu

THY Avrupa Ligi'nde çeyrek finaldeki 8 takımın 3 tanesi Türkiye'den... Fenerbahçe ve Anadolu Efes'in ardından Kızılyıldız'ı dün 78-62 yenen Darüşşafaka Doğuş da çeyrek final biletini alan 8'inci ve son takım oldu. Türkiye, böylece çeyrek finale ilk kez 3 takım gönderirken, bunu başaran üçüncü ülke oldu. Maça büyük bir seyirci desteği ile giren Darüşşafaka, 10-0'lık seri ile üstünlüğü hemen ele aldı ve farkı 16'ya kadar çıkardığı ilk yarıyı 43-32 önde kapattı. Konuk ekip üçüncü çeyrekte farkı 3 sayıya kadar indirse de (52-49) Bertans'ın gayretiyle son bölüme 55-49 galip giren yeşil-siyahlılar, Birkan ve Anderson'ırn üçlüklerine Zizic ve Wanamaker'ın da boyalı alandan eşlik etmesiyle maçtan 78-62 galip ayrıldı. play-off serileri
18 NİSAN'DA BAŞLIYOR

Darüşşafaka, lider Real Madrid'in rakibi oldu. Perşembe oynanan maçlar sonunda 5'inci olan Fenerbahçe, dördüncü Panathinaikos, altıncı sırayı garantileyen Anadolu Efes ise üçüncü Olympiakos'un rakibi olmuştu. 4'üncü eşleşme ise CSKA Moskova (2) ve Baskonia (7) arasında. Play-off serileri 18 Nisan-2 Mayıs tarihleri arasında 5 maç üzerinden oynanacak. 2-2-1 şeklindeki sisteme göre 3 maç kazanan İstanbul'daki Final Four'a adını yazdıracak. Öte yandan Efes, prestij mücadelesinde Real Madrid'e 97-80 yenildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.