Cumartesi 20.05.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 20.05.2017

Olympiakos yine yaptı

Yunan devi, Sinan Erdem’de 2012’de Final-Four finalinde yendiği CSKA’yı bu sefer yarı finalde yine nefes kesen bir maçla devirdi

THY Euroleague Final Four'da ilk finalist son şampiyon CSKA Moskova'yı 82-78 yenen Olympiakos oldu. 2012'de yine Sinan Erdem'deki unutulmaz finalde Printezis'in 1 saniye kala attığı basket ile rakibini 62-61 yenen Yunan ekibi, Rus devine bir kez daha büyük şok yaşattı. Birçok kez farkı çift hanelere çıkaran CSKA önünde her zamanki direncini ortaya koyan Olympiakos'ta son dakikalarda bu anlar için yaşayan Spanoulis sahneye çıktı. 67-69 girilen son 4 dakika 30 saniyeye 8 sayı-1 asist sığdıran 34 yaşındaki süper yıldız, Olympiakos'u finale taşıdı. CSKA ise yarın R.Madrid ile üçüncülük için oynayacak.
Spanoulis'in önderliğinde CSKA Moskova'yı deviren Olympiakos, 1988'den beri uygulanan Final Four sisteminde 6'ncı kez finale çıktı. Yunan ekibi, söz konusu finallerin 3'ünde kupayı müzesine götürdü.
CSKA MOSKOVA-OLYMPİAKOS: 78-82
1.PERİYOT:
18-12 2.PERİYOT: 22-21 (40-33) 3.PERİYOT: 24-27 (64-60) 4.PERİYOT: 18-18
CSKA MOSKOVA: De Colo 16, Jackson 12, Kurbanov 2, Vorontsevich 2, Hines 8, Teodosic 23, Augustine 6, Fridzon, Higgins 6, Khryapa 3
OLYMPİAKOS: Spanoulis 14, Mantzaris 12, Papanikolaou 14, Printezis 14, Milutinov 5, Green 8, Birch 4, Young, Papapetrou 3, Agravani 8
HAKEMLER: Daniel Hierrezuelo (İspanya), Damir Javor (Slovenya), Robert Lottermoser (Almanya)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.