Perşembe 08.03.2018 00:00

FIBA'dan milli maç takvimi açıklaması

Uluslararası Basketbol Federasyonları Birliği (FIBA), THY Avrupa Ligi organizasyonunun milli maç takvimini, haziran ile eylül ayları arasına sıkıştırmaya çalıştığını belirtti.

FIBA'YA ÜÇ ÖNERİ SUNULDU

FIBA'dan yapılan açıklamaya göre, 2019 Dünya Kupası Elemeleri ile THY Avrupa Ligi'nin maç programının çakışması yüzünden ihtilaf yaşayan FIBA ile Avrupa Ligi Ticari Varlıkları (ECA) bir araya geldi. ECA, hazırladığı üç farklı maç programı önerisini FIBA'ya sundu.

Bunlardan ilkinin, ECA'nın 2017'nin eylül ayında yaptığı teklifin aynısı olduğunu aktaran FIBA, "Üç takvim önerisi de dünya çapındaki milli takım faaliyetlerini, haziran ile eylül ayları arasında oynanacak 6 maça indirgemeyi amaçlamaktadır. Bu, basketbolun küresel gelişimi için büyük önem arz eden milli takımların, yıl boyunca düzenli ve istikrarlı biçimde görünemeyeceği anlamına geliyor." ifadelerine yer verdi.

ECA'nın sunduğu takvimin, ulusal federasyonlar ve liglerin iç organizasyonunu doğrudan etkilediğine değinen FIBA, ECA'nın önerisinin federasyonlar, ligler, kulüpler ve oyuncularla görüşülüp ve buna göre hareket edileceğini kaydetti.

2019 Dünya Kupası Elemeleri'ndeki ilk ve 2. hafta maçlarında, ECA'nın boykot girişimine rağmen seyirci rekorları kırıldığını hatırlatan FIBA, haziran ve temmuz aylarında yapılacak 3. karşılaşmaları dört gözle beklediklerini de ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.