Çarşamba 16.10.2019

Doğru yerdeyiz

Üç yıl boyunca Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi’ne isim sponsorluğu yapacak olan global beslenme şirketi Herbalife Nutrition’ın Türkiye Genel Müdürü Ediz Haksal, “Hedeflerimiz ile basketbol örtüşüyor. Bu sebeple TBF ile doğru bir iş birliği yaptık” dedi

Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'ne üç yıl boyunca Herbalife Nutrition isim sponsorluğu yapacak. Dünyanın önde gelen global beslenme şirketlerinden biri olan Herbalife Nutrition'ın Türkiye Genel Müdürü Ediz Haksal ile imza töreninden sonra kısa bir söyleşi yaptık.
Neden kadın basketbolu?
Aslında iki sebebi var. Herbalife Nutrition'ın misyonu çerçevesinde iki büyük önceliği bulunuyor. Bunlardan biri hem dağıtımcılarımızın hem tüketicilerimizin hayatında sporun ve aktif yaşamın ön planda yer alması. Bu anlamda basketbol zaten çok önemli bir spor dalı Türkiye'de ve aktif yaşamı sporun hayatımızda daha fazla yer almasına sağlayacak bir dal. Fakat kadınlar kısmına geldiğimizde doğrudan satış firması olarak Herbalife Nutrition başta kadınlara ve birçok insana girişimcilik fırsatı sunan, onları destekleyen bir firma. Ve birçok örnekte görüyoruz ki dağıtımcımız olan kadınlar başarı hikâyeleri ile başka insanlara başka kadınlara ilham kaynağı oluyorlar. Bu çok değerli bir şey ve biz kadın basketbolcuların hikâyelerini dinlediğimizde de çok örtüşen ortak noktalar bulduk. Bu sebeple de bizim için çok doğru bir iş birliği olduğunu düşünüyoruz.
Bu iş birliği içinde rol modeliniz olacak mı?
Birçok fikri federasyondaki arkadaşlarımızla konuşuyoruz. Nasıl daha fazla katkımız olur, nasıl daha fazla duyurabiliriz kadın basketbolunu, nasıl daha fazla yayabiliriz kız çocukları, gençler arasında. Gereken her şeyi yapmayı planlıyoruz. Tabii ki bu etap etap gelişecek bir proje. Çünkü bugün sadece isim sponsorluğunu imzaladık fakat heyecan verici projeleri mutlaka duyacaksınız bizden.
İSMİMİZİ VERMEKLE YETİNMEYECEĞİZ!
Kulüpler bazında çalışmanız olacak mı?
Şöyle olacak; kulüplerin ihtiyaçları doğrultusunda onlara sporcu beslenmesi konusunda destek vermek, kendi ihtiyaçları doğrultusunda onlarla görüşüp farklı destekler verebilmek adına kulüpler ile görüşmeye hazırız. Planlarımızdan biri kesinlikle bu. Ancak kulüplerin yaklaşımı ve zaman gösterecek bunu.
Okullar ve altyapılar için bir hedefiniz var mı?
Ürün yelpazesi olarak sporcuların kullanabileceği çok güzel bir serimiz var, "Herbalife 24" isimli. Fakat altyapı projelendirilmesi gereken bir şey. Çünkü federasyonun zaten şu anda 89 farklı yerde, okullarla iş birliği yaparak kurmuş olduğu basket sahaları var. MEB ile de iş birliği içindeler. Ömer Bey (Onan) ile de benzer şeyleri konuştuk; buralarda nasıl yer alabiliriz, nasıl değer katabiliriz bu girişime diye. Çok istekliyiz bu konuda. Sadece ismimizi verdiğimiz bir sponsorluk olarak bakmıyoruz, biz üç yıl boyunca farklı neler yapabiliriz diye olaya geniş perspektifle bakmaya çalışıyoruz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.