Perşembe 17.09.2020 01:09

FIBA Şampiyonlar Ligi'nde Türk Telekom'un rakibi JDA Dijon!

FIBA Şampiyonlar Ligi yeniden başladı. Temsilcimiz Türk Telekom'un rakibi, son 16 turunda Nizhny Novgorod'u eleyen Fransa temsilcisi JDA Dijon oldu.

Basketbol FIBA Şampiyonlar Ligi'nde mücadele eden Türk Telekom'un çeyrek finaldeki rakibi Fransa temsilcisi JDA Dijon oldu.

Yeni tip corona virüsü (Kovid-19) salgını nedeniyle ertelenen FIBA Şampiyonlar Ligi'nde 2019-2020 sezonu, yaklaşık 6 aylık aranın ardından yeniden başladı.

Son 16 turunda Rusya temsilcisi Nizhny Novgorod'u 75-67 mağlup eden JDA Dijon, çeyrek finalde Türk Telekom'un rakibi oldu.

Belçika ekibi Oostende'yi 62-54 yenen İspanya takımı Tenerife ise Casademont Zaragoza ile eşleşti.

Kovid-19 salgını sebebiyle mart ayında ertelenen turnuvanın, tek maç eleme sistemindeki 8'li finalle tamamlanmasına karar verilmişti.

Yunanistan'ın başkenti Atina'nın ev sahipliği yapacağı 8'li finalin çeyrek final eşleşmeleri ve tarihleri şöyle:

30 Eylül Çarşamba:

Türk Telekom - JDA Dijon (Fransa)

Hapoel Bank Yahav Jerusalem (İsrail) - Hereda San Pablo Burgos (İspanya)

1 Ekim Perşembe:

ERA Nymburk (Çekya) - AEK (Yunanistan)

Casademont Zaragoza (İspanya) - Tenerife (İspanya)

30 Eylül ve 1 Ekim'deki maçların galipleri, 2 Ekim Cuma günü yarı finalde karşı karşıya gelecek.

Üçüncülük ve final karşılaşmaları ise 4 Ekim Pazar günü oynanacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.