Giriş Tarihi: 14.12.2023 16:26

Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde 4 ekip, son 16 turuna kalmayı garantiledi

Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde son hafta mücadelelerinden önce 4 ekip, grup liderliğini garantiledi.

Toplam 8 grupta 32 ekibin yer aldığı organizasyonda gruplarını lider tamamlayacak 8 takım, doğrudan son 16 turu grup aşamasına yükselecek. Gruplarını ikinci ve üçüncü bitirecekler ise son 16 turuna kalmak için play-in mücadelesine çıkacak. Organizasyonda son hafta mücadelelerinden önce 4 takım son 16 turu grup aşamasına kalmayı garantilerken, 7 ekip de play-in mücadelesinde yer alma hakkı kazandı.

Türk temsilcilerinden G Grubu'ndaki Galatasaray Ekmas ile H Grubu'ndaki TOFAŞ, play-in'de mücadele edecek. C Grubu'ndaki Darüşşafaka Lassa, E Grubu'ndaki Pınar Karşıyaka ve F Grubu'ndaki Bursaspor İnfo Yatırım'ın durumları, son hafta maçlarının ardından belli olacak.

Son hafta mücadelelerinden önce A Grubu'nda Unicaja (İspanya), B Grubu'nda JDA Bourgogne Dijon (Fransa), D Grubu'nda AEK (Yunanistan) ve G Grubu'nda Hapoel Bank Yahav (İsrail), adlarını son 16 turuna yazdırdı.

A Grubu'nda Peristeri (Yunanistan) ile Le Mans Sarthe (Fransa), B Grubu'nda Rytas Vilnius (Litvanya) ile Promitheas Patras (Yunanistan), G Grubu'nda Galatasaray Ekmas ile PAOK mateco (Yunanistan) ve H Grubu'nda TOFAŞ, son 16 turu için play-in'de yer almaya hak kazandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.