Cuma 26.08.2011 00:00
Son Güncelleme: Cuma 26.08.2011 17:08

İşte Beşiktaş'ın rakipleri

Alania Vladikavkaz'ı eleyerek UEFA Avrupa Ligi'ne katılmaya hak kazanan Beşiktaş'ın rakipleri bugün belli oldu.
Monaco'daki Grimaldi Forum'da yapılan kura çekimine 2. torbadan katılan siyah beyazlı temsilcimiz, E Grubu'nda yer aldı ve Dinamo Kiev (Ukrayna), Stoke City (İngiltere) ve Maccabi Tel-Aviv (İsrail) ile rakip oldu.
*KENDİ LİGİNDE GALİBİYETİ YOK - TIKLAYIN!

*BEŞİKTAŞ'IN BELALISI DİNAMO KİEV'İ TANIYALIM - TIKLAYIN!

*BU TAKIMDAN KORKULUR! ÖN ELEMEDE YUNAN DEVİNİ ELEDİ... TIKLAYIN!

*BEŞİKTAŞLI YÖNETİCİ KURAYI DEĞERLENDİRDİ - TIKLAYIN!

4'erli olarak oluşan 12 grupta ilk 2'ye giren takımlar bir üst tura yükselecek.
UEFA Avrupa Ligi'nde gruplar şu şekilde oluştu:

A GRUBU:
Tottenham Hotspur, Rubin Kazan, PAOK, Shamrock Rovers
B GRUBU: FC Kopenhagen, Standard Liege, Hannover 96, Vorskla Poltava
C GRUBU: PSV Eindhoven, Hapoel Tel-Aviv, Rapid Bükreş, Legia Varşova

D GRUBU:
Sporting Lizbon, Lazio, FC Zürich, FC Vaslui
E GRUBU: Dinamo Kiev, BEŞİKTAŞ, Stoke City, Maccabi Tel-Aviv

F GRUBU:
Paris Saint-Germain, Athletic Bilbao, FC Salzburg, Slovan Bratislava
G GRUBU: AZ Alkmaar, Metalist Kharkiv, Austria Wien, Malmö
H GRUBU: Braga, Club Brugge, Birmingham City, Maribor
I GRUBU: Atletico Madrid, Udinese, Rennes, FC Sion

J GRUBU: Schalke 04, Steaua Bükreş, Maccabi Haifa, AEK Larnaca

K GRUBU:
Twente, Fulham, Odense BK, Wisla Krakow

L GRUBU:
Anderlecht, AEK Atina, Lokomotiv Moskova, Sturm Graz

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.