Giriş Tarihi: 7.11.2011 09:54 Son Güncelleme: 7.11.2011 09:56

Cimbom Rus golcünün peşinde

Galatasaray'da forvet transferi kaçınılmaz hale geldi. Sezon başında Milan Baros'u elde tutan sarı-kırmızılı ekip, Bursa'dan Sercan Yıldırım ve Bolton'dan Johan Elmander'i kadrosuna katmış ancak yapılan tüm görüşmelere rağmen bir türlü taraftarların beklentilerini karşılayacak golcüyü renklerine katamamıştı. Ancak Mersin İdman Yurdu karşılaşması tek vuruş ustası bir golcü alınmasının şart olduğunu bir kez daha net bir şekilde gösterdi. Elmander canla başla çalışmasına ve birçok pozisyona girmesine karşın eşitliği bozamadı.
21 YILIN EN KÖTÜ İKİNCİSİ
İkinci yarıda maça dahil olan Sercan yine bekleneni veremezken, Cimbom'un diğer forveti Baros ise sakat olduğu gerekçesiyle kadroda yoktu. Bu sezon Belediye, Antalyaspor ve Mersin İdman Yurdu maçlarını boş geçen Galatasaray 10 haftada sadece 15 gol bularak, son 21 yılın en kötü ikinci derecesini elde etti. Fatih Terim'li Aslan, sadece 'kabus' olarak anılan ve 14 gol atılan geçen sezonu geride bırakabildi. Bu durum yönetimi harekete geçirirken, sarı-kırmızılıların Tottenham'da oynayan Pavlyuchenko'yu gündemine aldığı bildirildi.
Gelecek yıl sözleşmesi bitecek olan ancak Tottenham'da fazla yer bulamadığı için ayrılmaya hazırlanan Pavlyuchenko, Premier League'de 75 maçta 20 gol attı, 8 asist yaptı. Rusya Milli Takımı'nda da 45 maçta 20 gol atan 29 yaşındaki yıldızın, Cimbom'a sıcak baktığı belirtiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.