Perşembe 29.12.2011 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 29.12.2011 10:05

G.Saray, Milan'ın ardından ikinci

Avrupa'nın önde gelen 10 liginin zirvesinde yer alan takımların yaş ortalamalarına bakıldığında Galatasaray, İtalyan devi AC Milan'ın ardından en tecrübeli kadroya sahip ikinci takım oldu.
Galatasaray Avrupa'nın en tecrübeli ikinci lideri. Futbolda Avrupa liglerinin bir bölümünde heyecan fırtınası tüm hızıyla sürerken, bir bölümünde ise 2011-12 sezonunun ilk yarıları tamamlandı. Kendi liglerinde zirvede yer alan takımlara bakıldığında, Spor Toto Süper Lig'in ilk yarısını lider tamamlayan Galatasaray, İtalya Serie A'da averajla zirvede olan AC Milan'ın ardından Avrupa'nın en tecrübeli kadrosuna ikinci takımı oldu.
Spor Toto Süper Lig'deki son 6 maçından galibiyetle ayrılarak sezonun ilk yarısını ezeli rakibi Fenerbahçe'nin önünde tamamlayan Sarı-kırmızılılar, 27.1 yaş ortalamasına sahip.
Özellikle son yıllarda kadrosunda tecrübeli futbolculara yer veren AC Milan ise 29.4'lük yaş ortalamasıyla Avrupa'nın en tecrübeli kadroya sahip lideri oldu.
İşte Avrupa'nın önde gelen 10 liginin zirvesinde yer alan ekiplerin yaş ortalamaları:
İtalya Serie A: AC Milan 29.4
Türkiye Süper Lig: Galatasaray 27.1
İngiltere Premier Lig: Manchester City 26.5
Fransa Ligue 1: PSG 26.3
İspanya La Liga: Real Madrid 26
Almanya Bundesliga: Bayern Münih 26
Ukrayna Premier Lig: Dinamo Kiev 25.8
Belçika Jupiler Lig: Anderlecht 24.9
Portekiz Premier Lig: Porto 24.8
Hollanda Eredivisie: AZ Alkmaar 23.1

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.