Giriş Tarihi: 28.1.2012

4 sezonun en iyisi

Carvalhal yönetimindeki Beşiktaş, son 4 sezondaki en başarılı dönemini yaşı yor. Ligde 22 maçta 45 puan toplayan Kartal, geçtiğimiz 3 sezonu geride bıraktı

Yoluna hem lig hem Avrupa hem de Türkiye Kupası'nda devam eden Beşiktaş, vekaleten göreve getirilip yerini sağlama alan teknik direktörü Carlos Carvalhal ile son 4 yılın en başarılı dönemini geçiriyor. Carvalhal, geride kalan 22 haftada 13 galibiyet, 6 beraberlik ve 3 yenilgi aldı ve 45 puan toplayarak son 4 sezonun zirvesine çıktı
ŞAMPİYONLUKTAN İYİ!
Beşiktaş, son şampiyonluğunu yaşadığı 2008-2009 sezonunda dahi Carlos Carvalhal'in elde ettiği puanı elde edemedi. Şampiyonluk yaşadığı 2008-09 sezonuna teknik direktör Ertuğrul Sağlam ile başlayıp daha sonra Mustafa Denizli ile yoluna devam eden siyah-beyazlı ekip, Süper Lig'de oynadığı ilk 22 maçında 12 galibiyet, 6 beraberlik ve 4 yenilgi elde ederek 42 puan topladı.
EN KÖTÜSÜ SCHUSTER
Beşiktaş'a son 4 sezonda en kötü performansı ise Alman teknik direktör Bernd Schuster yaşattı. Büyük umutlarla takımın başına getirilen ancak alınan istikrarsız sonuçlarla sezonu tamamlayamayan Bernd Schuster 2009-2010'un ilk 22. haftasında sadece 32 puan elde edebilmiş ve zirvenin bir hayli gerisine düşmüştü.
GEÇEN HAFTAKİ GİBİ
Bu arada dünkü idmanda futbolcularıyla kısa bir toplantı yapan Carvalhal, Kayseri karşısında hırslı bir mücadele istedi. Portekizli, "Gaziantep maçının son 30 dakikasındaki gibi istekli ve hırslı olun. Bu maçtan da galip ayrılalım ve yenilmezlik serisini sürdürelim" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.