Salı 13.03.2012 00:00
Son Güncelleme: Salı 13.03.2012 11:46

3 sezonda 3 kez küme düştü

Yıllarca profesyonel liglerde mücadele eden, bir dönem Bank Asya 1. Lig'in kapısından dönen Yalovaspor, yaşadığı mali krizden kurtulamayınca, Yalova Süper Amatör Lig'e düştü.
49 yıllık tarihi boyunca kurulduğu ilk dönemler hariç profesyonel liglerde mücadele eden Yalovaspor, son 3 sezonda 3 kez küme düştü. Yaşadığı mali krizden bir türlü kurtulamayan yeşil-kırmızılılar, 2009-2010 sezonuna 2. Lig B Kategorisi'nde başlamış, ancak sezon sonunda ummadığı bir şekilde küme
düşmüştü.
Bir sonraki sezon 3. Lig'de de tutunamayan Yalovaspor, bu yıl mücadele ettiği Bölgesel Amatör Lig'de de krizden kurtulamadı. Birçok futbolcusunu maddi kriz nedeniyle kaybeden Yalovaspor'un, Bölgesel Amatör Lig'de de bitime 3 hafta kala küme düşmesi kesinleşti. Yeşil-kırmızılı ekip, gelecek sezon, tarihinde ilk defa Yalova Süper Amatör Küme'de mücadele verecek.
Diğer yandan Yalovaspor, son 3 sezonda 11 farklı teknik adamla çalışarak istikrar anlamında da kötü bir dönem geçirdi. Yeşil–kırmızılı ekipte 2. Lig B Kategorisi'nden bu yana Bayram Koçgündüz, Erdem Acar, Hakan Çobanoğlu, Turhan Özyazanlar, İsmail Dilsizoğlu, Erdoğan Bağçekoz, Soner Ayçiçek, tekrar Hakan Çobanoğlu, Faruk Yiğit, Ahmet Silahtaroğlu, Ferit Özinan ve Yılmaz Kalaycı görev aldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.