Cuma 29.06.2012
Son Güncelleme: Cuma 29.06.2012

Şike Çizme'yi parlatıyor !

Levent Tüzemen Soru Cevap
SORU: İtalya Panzer'i nasıl devirdi?
İtalya finale tesadüfen çıkmadı. Prandelli ile birlikte kabuk değiştirmişler. Alan savunmasını her zamanki gibi mükemmel yaparken hücuma da hızlı çıktılar. Öne geçtikleri hiçbir maçı kaybetmediler; kaybetmezler de. 2006'da Dünya Kupası'nı kaldıran kadrodan Buffon ve Pirlo'nun deneyimleri büyük rol oynarken diğer oyuncular da yüreklerini sahaya koyuyor. Prandelli, İtalyan medyasının eleştirilerine rağmen Balotelli'den vazgeçmemesinin ödülünü aldı. Her maça da çift forvetle çıktılar. İtalya'ya şike yapmak yarıyor herhalde! 1982 ve 2006'dan sonra 2012'ye şike skandalıyla geldiler.
SORU: Löw'ün 11'i, özellikle Mesut'u ilk yarıda sağa hapsedişi yenilgide etken miydi?
Almanya, son iki büyük turnuvada yarı finalde takıldı. Löw, yıldızlarının kulüplerinde nasıl oynadığını, hangi görevleri yaptığını analiz bile etmemiş. Mourinho'nun serbest oynattığı Mesut Özil'li Real Madrid şampiyon oldu. Löw, Mesut'u sağ tarafa kilitleyip markaj içinde boğulmasına yol açtı. Bayern, Müller ve Gomez ile çift forvet oynarken, Löw'ün bu ikiliyi düşünmemesi büyük hataydı. Reus gibi çabuk, defansın arasına kısa çalımlarla girebilen oyuncuyu yedek bırakmamalıydı. İkinci yarıdaki 11'le maça başlasa, Mesut'u serbest bıraksaydı İtalya böyle kolay cirit atamazdı. Almanya, Löw'ün tutukluk yapmasıyla ve İtalya ile Pirlo'dan korkup kendi doğrularına ihanet etmesiyle finali kaçırdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.