Pazartesi 09.07.2012
Son Güncelleme: Pazartesi 09.07.2012

İstersek Hamit'i alırız

Fenerbahçe Asbaşkanı Ali Yıldırım transferlerle ilgili oldukça iddialı konuştu: "Artık şartlar eşit. Başta Hamit olmak üzere istediğimiz her oyuncuyu alırız."

F.Bahçe'nin Topuk Yaylası'ndaki kampında asbaşkan Ali Yıldırım gündemle ilgili önemli açıklamalar yaptı. Transferi F.Bahçe yönetiminin verdiği yetkiyle yaptığını söyleyen Yıldırım, "Ben gerekeni yaptım, tüm yönetim olarak yaptık" dedi. Transferdeki başarıyla ilgili olarak Yıldırım, "Şans yardım ediyor. Geçen sene inanılmaz olaylar yaşadık. Yaşadığımız süreç entresan. Başkanın çıkması, UEFA'nın kararını açıklaması, yeni sezonun başlaması, yeni bir hayatın başlaması. Artık önümüzü görüyoruz" dedi.
'KADRO ŞİŞİK, GİDENLER OLACAK'
"Gidenler olacak, kadro çok şişik. Gelenler de olacak, ay sonu görürsünüz. Para kazanacağım diye futbolcu satmam, satsaydım Stoch'u satardım. İhtiyaç vardı, tuttuk. 12 milyon Euro verdiler, bu dönemde çok büyük bir paraydı. Emenike'nin dönüşü söz konusu değil. Tino Costa'yı Valencia vermek istemiyor. Egemen denk geldi. Basından takip ediyorduk, bonservisini alınca devreye girdik ve aldık."
'DAHA ÇOK TRANSFER OLABİLİR'
"Geçen sezon sportif başarı değildi hedefimiz. Biz iki final oynadık, birini kazandık. Bu Allah'ın bir lütfuydu, mucizeydi. Biz geçen sene neler kaybettik. Camianın büyüklüğü, oyuncular önemli bir karakter gösterdi, kamuoyu itti Fenerbahçe'yi. Kendi kendine oldu. Her şey eşit bu sezon, ne olacak göreceğiz. Transfer sezonu bitmedi, daha çok var. Biz şu an sadece gidenlerin yerine oyuncular aldık."
50 BİN DEĞİL, 52 BİN 500!
Ali Yıldırım, bomba transferlerinden Dirk Kuyt ile yaşanan bir diyaloğu da anlattı: "Kendisine, Şükrü Saracoğlu Stadı'nda her maçta 50 bin taraftarın onu bekleyeceğini söyledim. 50 bin demem üzerine sözümü keserek, '50 bin değil, 52 bin 500' dedi. 'Nereden biliyorsun bunu' diye sordum. Fenerbahçe'yi araştırdım, takip ediyorum" diyerek beni şaşırttı."
'TUNCAY YANLIŞ YAPTI'
Ali Yıldırım'ın sözlerinden biri de son günlerde Fenerbahçe'ye dönmeye çalışan Tuncay Şanlı ile ilgiliydi. Tuncay'ın 100.yılda ayrılmasının hata olduğunu hatırlatan Yıldırım, "Fenerbahçe, ihtiyaç duyduğu futbolcuyu alır, ihtiyacı olmayanı değil" dedi.
"YILDIRIM YILDIZ ALACAK YALAN"
Fenerbahçe'de başkan Aziz Yıldırım'ın yokluğunda ismi öne çıkan ve camiaya önderlik yapan Ali Yıldırım son dönemde çıkan, "Aziz Yıldırım büyük bir yıldız alacak" iddiası için de, "Yüzde yüz yalan… Biz bugüne kadar 5 futbolcu transfer ettik. Hiç birinde Türk takımıyla karşı karşıya geldik mi? Fenerbahçe olarak ihtiyaç varsa alırız. İhtiyacıma göre alırım. İnanıyorsam, hoca bize faydalı olacağına inanıyorsa, kim olursa olsun alırız. Hamit Altıntop ile de görüşme oldu. Tam olunca borsaya bildiriyoruz. Fenerbahçe isterse Hamit'i de alır" diyerek oldukça iddialı konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.