Cuma 13.07.2012 00:00
Son Güncelleme: Cuma 13.07.2012 13:29

İşte 34 haftalık Süper Lig fikstürü

Spor Toto Süper Lig'de 2012-2013 sezonu fikstürü İstanbul'da düzenlenen törenle çekildi.
Ligin resmi yayıncısı Digiturk'ün Ayazağa'daki stüdyolarında gerçekleştirilen fikstür çekimine Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) 1. Başkan Vekili Ufuk Özerten, TFF Yönetim Kurulu üyeleri, TFF Genel Sekreteri Emre Alkin ile Trabzonspor ve Mersin İdmanyurdu dışında Spor Toto Süper Lig kulüplerinin başkan ve temsilcileri katıldı.
18 takımın mücadele edeceği Spor Toto Süper Lig'de yeni sezon, 18-19 Ağustos 2012'de başlayacak. Ligin ilk devresi 23 Aralık 2012 tarihinde sona erecek.
Süper Lig'in 55. sezonunun ikinci yarısı ise 20 Ocak 2013'te başlayacak ve 34 haftalık maraton 19 Mayıs 2013'te tamamlanacak.
Play-off sisteminin uygulanmayacağını sezonda şampiyon normal sezonu ilk sırada tamamlayan takım olacak.
İLK DERBİ
Sezonun ilk derbisi 2. haftada Beşiktaş ile Galatasaray arasında oynanacak.
FENERBAHÇE-TRABZONSPOR VE FENERBAHÇE - BEŞİKTAŞ MAÇLARI SEYİRCİSİZ
Ligin 5. haftasındaki Fenerbahçe-Trabzonspor ve 7. haftasındaki Fenerbahçe - Beşiktaş derbileri sarı lacivertli takımın 5 maçlık seyircisiz oynama cezası nedeniyle seyircisiz oynanacak...
İŞTE DERBİ HAFTALARI
2. Hafta: Beşiktaş-Galatasaray
5. Hafta: Fenerbahçe-Trabzonspor
7. Hafta: Fenerbahçe-Beşiktaş
8. Hafta: Beşiktaş-Trabzonspor
16. Hafta: Galatasaray-Fenerbahçe
17.Hafta: Trabzonspor-Galatasaray
İŞTE SPOR TOTO SÜPER LİG'DE 2012-2013 SEZONU FİKSTÜRÜ

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.