Son Güncelleme: Pazar 15.07.2012
Sponsorumuz taraftarımız
G.Saray Pazarlama AŞ'nin CEO'su Hakan Aydınol, yurtiçindeki sponsorlarına uluslararası ünlü firmaları da eklediklerini belirterek, "Yine de en büyük destekçimiz G.Saray taraftarıdır" dedi
NİKE, G.SARAY'I SEÇTİ: "Nike spor pazarlaması alanında dünyadaki en etkili markalardan biri. Türkiye'de kendi pazarlama stratejilerine uygun olarak bağımsız araştırma raporları sonuçlarında açıklandığı gibi Türkiye'nin en büyük taraftar gücüne sahip G.Saray'ı seçti. Nike ile çok yakın bir işbirliği içerisindeyiz."
G.SARAY, DÜNYADA İLK 10'DA: "Sosyal medyada dünyanın en büyük 9. kulübü G.Saray'dır. G.Saray sadece 2 yıl içerisinde yaratılan ürünlerinden yılda yaklaşık 10 milyon dolar para kazanıyor. Taraftarımız G.Saray'ın çok farklı alanlardaki ürünlerini tercih ederek ekstra bir bedel ödemeden G.Saray'ın en büyük sponsoru oldu."
TARAFTAR, SPONSORLARI GEÇİYOR: "Artık GS markalı ürünlerin yarattığı yıllık gelirler kulübün en büyük sponsorlarının katkılarını geçiyor. Facebook, Twitter ve Youtube'da öylesine etkiniz ki, buralardan elde ettiğimiz gelirler GS TV'nin reklam gelirlerininin üstüne çıkmaya başladı."
NİKON NİÇİN GS'Yİ SEÇTİ?
Galatasaray Pazarlama AŞ Genel Müdürü Hakan Aydınol, Nikon firmasının dünyada spor alanına ilk kez G.Saray ile girmesinin nasıl gerçekleştiğini anlattı: "Nikon, dünyada fotoğraf ve görüntüleme ekipmanları alanında lider bir şirket. Nikon'un sadece Türkiye'de değil dünyada spor alanında bir kulüp ile anlaşması yoktu. G.Saray ile ilk kez bu alana girdi. Nikon'un danışman şirketi bir yıl önce bizden Türkiye spor endüstrisi ile ilgili sunum istedi. Nikon'a yapabileceğimiz katkıları uzun uzun anlattık. G.Saray'ın ulusal ve uluslararası platformlardaki yetkinliklerini anlattık. Çok ilgilerini çekti ve anlaşma sağladık. Nike ile nasıl Hollanda'daki merkez ve Türkiye ofisi ile ortaklaşa çalışıyorsak, Nikon'da da öyle oldu. Bu, ulusaldan uluslararası platformlarda sponsorluk anlaşmalarına geçiş, Türk spor endüstrisine G.Saray'ın getirdiği bir yeniliktir."
SARI-KIRMIZI NAZARLIĞIN SIRRI
Hakan Aydınol, Arena'daki odasında rastladığımız sarı-kırmızı nazar boncuğunu da anlattı: "Nazar boncuğu hep sarı-lacivert olur. Ancak Paşabahçe'deki bir arkadaşım sadece G.Saray için bunlardan 5 adet üretti. Biri bende, biri Arena GS Store'da, biri başkanımız Ünal Aysal beyde, biri hocamız Fatih Terim'de diğeri G.Saray'ın soyunma odasında bulunmaktadır."
EN SON HABERLER
- 1 Son dakika haberleri: Süper Lig’de yılın büyük sürprizi geliyor! Vedat Muriqi Türkiye’ye geri dönüyor: İstanbul devine imzayı atacak
- 2 Lucas Hernandez sakatlığı nedeniyle EURO 2024'te oynayamayacak
- 3 Beşiktaş'ta Gedson ve Amartey Çaykur Rizespor maçında yok
- 4 TFF seçiminde imza gerçekleri ortaya çıktı! Liste hatalı mı?
- 5 Son dakika Galatasaray haberleri: Kerem Aktürkoğlu’nun bonservisi belli oldu! Galatasaray’dan beklenmedik karar: Taraftarlar isyan etti…
- 6 Derbide kırmızı kart görmüştü! Al-Musrati'nin cezası belli oldu
- 7 Galatasaray Sportif AŞ Başkan Vekili Erden Timur: Seçimde olma, olmama meselesinin hiçbir önemi yok
- 8 Fenerbahçe'de Konyaspor maçı hazırlıkları sürüyor
- 9 Fenerbahçe'de Yüksek Divan Kurulu Başkanı Şekip Mosturoğlu ve kurul üyeleri mazbatalarını aldı
- 10 Beşiktaş'tan Devin Özek'e resmi teklif