Perşembe 19.07.2012
Son Güncelleme: Perşembe 19.07.2012

Devamı gelecek!

Finansal fair play hakkında kitabı bulunan Ciabattini, "Beşiktaş ve PAOK sistemin ilk kurbanları oldular. Ama bu durumlarıyla PSG ve Manchester City'nin de işi zor" dedi

UEFA'nın yürürlüğe koyduğu financial fair play (ffp) hakkında "FFP ile kazanmak" adında bir kitabı bulunan İtalyan ekonomist Paulo Ciabattini, Mediaset'e verdiği röportajda "Finansal fair play'de ilk kurban Beşiktaş oldu" dedi. Ciabattini, "Beşiktaş ve PAOK sistemin ilk kurbanları oldular. Devamı da gelecek. Bugün hala izleme olarak uygulanan zarar limiti 2014- 15 sezonunda yürürlüğe girecek. 2011 için, örneğin PSG'nin verdiği dengeli bütçenin doğru olduğunu düşünmüyorum. 2012'yi de zararla kapatacaklar. (Not: PSG'nin İbrahimoviç ile birlikte son 1 yılda transferlere harcadığı rakam 200 milyon Euro'yu buldu.) Bugünkü rakamlar acilen düzelmezse PSG'nin 2014-15 sezonunda Avrupa Kupaları'nda oynaması mümkün değil" ifadesini kullandı. Manchester City için "2011'de 225 milyon Euro zarar etti. 2012 ve 2013'te ciroları artacaktır ama zararı kapatmaları, 45 milyon euroluk eksi limitine indirmeleri mümkün görünmüyor" diyen Ciabattini, "Arap sermayesinin belli futbol kulüplerine ciddi para enjeksiyonu var. Belki o kulüplerin geleceği için bir sorun gibi görünüyor ama birçok kulübün de bu tip dışarıdan para girişiyle dönen birkaç kulübe yaptıkları satışlarla FFP kurallarına uygun bilançolar oluşturduğunu görmeliyiz" yorumunu yaptı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.