Cumartesi 21.07.2012

Tersine dünya

Son 12 yılda 61 yıldıza 1 milyar Euro bonservis ödeyen Real Madrid, daha transfer yapmadı. 4 ismi satıp kasaya 19.5 milyon Euro koydu

Futbol dünyası tersine döndü. Transfer hovardası olarak bilinen Real Madrid bile ayağını yorganına göre uzatmaya başladı. Mor-beyazlılar, 2000-2011'de 61 futbolcuya 1 milyar 69 milyon Euro bonservis ödemişti. Beyaz Şimşekler 2009'da Kaka'ya 65, Ronaldo'ya 94, Xabi Alonso'ya 30, Benzema'ya 35, Negredo, Arbeloa ve Grenero'ya da 5'er olmak üzere toplam 239 milyon Euro bonservis harcaması yaparak rekor kırmışlardı. Real Madrid, içinde bulunduğumuz transfer sezonunda ise tek bir futbolcu almadığı gibi yaptığı satışlarla 20 yıl sonra ilk kez bir yaz dönemini artı bilanço (19.5 milyon Euro) ile götürüyor. 2004'ten beri Deloitte Para Ligi'nin 1 numarası olan İspanyol ekibi, Hamit'i 3.5 milyon Euro'ya G.Saray'a, Gago ve Canales'i 11 milyona Valencia'ya, Carvajal'i 5 milyon Euro'ya Leverkusen'e sattı. Bu tabloya hem İspanya'yı da etkileyen Avrupa'daki ekonomik kriz hem de UEFA'nın finansal fair-play kuralları yol açtı.
İŞTE 2000-2011 ARASINDA EN ÇOK HARCAYAN İSPANYOL KULÜPLERİ:
Real Madrid : 61 futbolcu, 1 milyar 69 milyon Euro
Barcel ona : 59 futbolcu, 757.3 milyon Euro
Atletic o Madrid : 108 futbolcu, 423 milyon Euro
Valencia : 75 futbolcu, 379.9 milyon Euro
Sevila : 79 futbolcu, 202 milyon Euro
Vilareal : 73 futbolcu, 227. 2 milyon Euro

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.